شما اینجا هستید

اخبار » جشن گلریزان در گناوه برگزار شد/ آزادسازی ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد
گروه : اخبار

صدای بندر:جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد با حضورامام جمعه،فرماندار،مسئولین دادگستری و قضائی و خیرین شهرستان گناوه برگزار و زمینه آزادی ۱۰ نفر از محبوسبین جرائم غیر عمد فراهم شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه امام جمعه گناوه دراین آیین گفت: اگر کسی گره ای از کار بنده ای بگشاید قطعا خداوند گره های زندگی وی را میگشاید و کسانی که به آیات نورانی قرآن عمل می کنند و اموال خود را بدون هیچ گونه چشم داشتی در راه خدا صرف می نمایند خداوند هفتصد برابر به آنان پاداش می دهد.
حجت الاسلام رکنی حسینی نوع دوستی مردم گناوه را برگرفته از ارادت آن ها نسبت به اهل بیت علیهم السلام دانست و افزود : مردم خیر گناوه با این عمل خود در واقع به سیره اهل بیت علیهم السلام اقتدا می کنند و بدون هیچ گونه چشم داشتی همه ساله شادی و امید را به خانواده های این زندانیان هدیه می دهند.
وی تاکید کرد: دراین ماه بهترین راه نیکی کردن و جلب خشنودی خداوند انفاق و گره گشایی از کار مردم است و خیرین عزیز بدانند که این کار بزرگ به تایید روایات ما بهتر از هفتاد بار طواف به دور خانه خداست.
امام جعه گناوه بیان کرد : خوشبختانه شهرستان گناوه جزو شهرستان های برتر استان در خصوص کمک به زندانیان جرائم غیر عمد بوده که جا دارد از مردم خیر و بزرگوار و مسئولین شهرستان بابت اهتمام جدی به این موضوع تقدیر و تشکر ویژه ای نمایم.
فرماندار گناه نیز گفت: گام های بلند و همت والای خیرین گناوه ای منشا خیر و برکت برای خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد می باشد و و در این ماه پربرکت لبخند را برلبان خانواده های این عزیزان می نشاند.
عبدالنبی یوسفی با بیان اینکه جشن گلریزان علاوه بر ابعاد معنوی و حس نوع دوستی در میان آحاد جامعه از جنبه مادی بزرگترین فرصت جهت جمع آوری کمک های خیرین وآزادی زندانیان جرائم غیر عمد است افزود : شهرستان گناوه ازدیرباز به نام خیرین بزرگ شهره بوده است و درجای جای شهرستان آثار ایشان هویداست.
وی در ادامه اظهار امیدواری نمود زندانیان جرائم غیر عمد هرچه سریعتر مشکلاتشان حل و به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.
فرماندار گناوه تاکید کرد : انتظار می رود همه ساله شاهد این سنت حسنه ونیکو باشیم و نتیجه ای نیز که از آن حاصل می شود موجب خشنودی خدا و مردم باشد.
یوسفی در پایان این مراسم در جمع مسوولین جمع آوری کمک های مردمی از تلاش های صورت گرفته جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر کرد و گفت: کل مبلغ دیه این افراد مجموعا بالغ بر یک میلیارد و نیم می باشد که از این مبلغ خیرین گناوه ای صدو شصت و هشت میلیون تومان به ستاد دیه جهت آزادی این زندانیان اهدا نمودند و مبلغ باقی مانده نیز از طریق کمک های دولت،بخشش شاکیان و از طریق پرداخت وام به زندانیان جبران می شود.

1 copy2 copy3 copy4 copy

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر