شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نقش بسیج در روز قدس تعیین‌کننده است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و قدرت نظام را در عرصه بین الملل مساوی با نابودی و اضمحلال خود می‌داند به همین‌خاطر نقش ما در روز قدس تعیین‌کننده خواهد بود و دشمن را به عقب می‌راند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس، فتح‌الله جمیری عصر امروز در نشست صمیمانه با اقشار بسیج بیان ‌داشت: دشمنان و استکبار جهانی، وجود انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی این حرکت مقدس را مانع بزرگی برای حرکات خصمانه خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با تمام توان همه عرصه‌ها را بکار گرفته‌اند تا جلوی حرکت انقلاب بیاستند، افزود: همه اهداف دشمن شکست انقلاب است و خاکریزهای دشمن به نظام نزدیک‌تر شده و اگر ما کار و تلاش بیشتری از خود نشان ندهیم و در صحنه نباشیم دشمن خاکریزهای نزدیک را نیز تصرف می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان‌ کرد: صحنه‌های به وجود آمده در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی میدان تمرین و رزمایش است و کسی در این میدان حساس موفق خواهد شد که بتواند با هوشیاری و بصیرت دشمن را بشناسد و به مقابله با او بپردازد.

وی با بیان اینکه اقشار بسیجی می‌توانند بیشترین نقش در بیداری جامعه داشته باشند،اظهارکرد:وضعیت منطقه که روزانه آن رامی بینیموهم و خیال نیست پس چرا به آن توجه کمتری داریم؟
جمیری افزود: کسانی که در منطقه پرچم جنگ و خونریزی بلند کرده‌اند، بخشی مزدور بوده و بخشی اعتقادی می‌جنگند و بعضی از این افراد گرایش به این تفکر به خیال مبارزه با ظلم وارد صحنه شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه‌ کرد: امروز با این وضعیت که در عرصه جهانی و منطقه‌ای پیش‌آمده باید به این فکر باشیم که دشمنان شاید به کشور نفوذ کنند در آن صورت ما چه راهکاری برای مقابله با دشمن داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر