شما اینجا هستید

اخبار » راهپیمایی روز قدس در ۲۳ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود
گروه : اخبار

صدای بندر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با ۵۵ کشور اسلامی و منطقه‌ای در ۲۳ نقطه استان بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری تسنیم، نصرالله شفیعی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مردم خونگرم و انقلاب استان بوشهر درآخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی این روز حمایت خود رااز مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند اظهار کرد: حمایت از آزادی قدس شریف و مردم محروم و بی پناه فلسطین وظیفه‌ای است که بر دوش تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است.

وی با بیان اینکه موج جدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه شاهد هستیم تصریح کرد: در سایه سکوت رهبران کشورهای اسلامی و همراهی سازمان‌های بین المللی و قدرت‌های سلطه جو هر روز شاهد موج جدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق مردم فلسطین به ویژه مردم مظلوم غزه هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن محکوم کردن جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس در حق مردم بی پناه و مظلوم غزه تاکید کرد: از مردم ولایتمدار، آزاده و شجاع استان بوشهر دعوت می‌شود همچون سالهای گذشته پرخروش با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعتراض خود را به اشغالگران قدس اعلام کنیم.شفیعی بابیان اینکه راهپیمایی در مرکز استان بوشهرساعت ۱۱ صبح روز جمعه از مقابل بانک صادرات، خیابان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود گفت: این راهپیمایی تا مصلی جمعه بوشهر ادامه دارد وسخنران این مراسم حجت السلام والمسلمین حاجی صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی از اعلام زمان ومسیر راهپیمایی در ۲۳ شهر استان بوشهر خبرداد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس درجم بعد از نماز جمعه مصلی جمعه تا بانک مسکن ودر گناوه ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه از مصلی جمعه تا چهار راه مخابرات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در عسلویه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در عسلویه بعد از نماز جمعه از مصلی تا انتهای بلوار امام خمینی (ره) و در دشتی ساعت۱۱ از چهار راه مدرسه علمیه تا مصلی جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به برگزاری رهپیمایی روز جهانی قدس در دیلم پرداخت و گفت: این مراسم در این شهر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از بلوار پاسداران روبروی سپاه تا مصلی جمعه و در شهرستان دیربعد از نماز جمعه از مصلی جمعه تا درمانگاه حضرت مهدی (عج) با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

شفیعی افزود: مراسم راهپیمایی در دشتستان ساعت ۱۱ از میدان شهید چمران تا مصلی جمعه در کنگان بعد از نماز جمعه از مصلی جمعه تا خیابان استقلال ودر تنگستان بعد از نماز جمعه از مصلی جمعه تا میدان شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:درشهر آبپخش ساعت ۱۱از فرماندهی انتظامی تا مصلی در دلوار بعد از نماز جمعه از مصلی تا میدان شهدای خلیج فارس و در عالی شهر بعد از نماز جمعه از مصلی تا گلزار شهدای گمنام با حضور مردم برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهربا اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی در کاکی، سیراف، وخارگ گفت: درشهرکاکی بعد از نماز جمعه از مصلی جمعه تا بازار درسیراف ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از مسجد نبی تا مصلی جمعه و در خارگ ساعت ۱۲ از گلزار شهدای گمنام تا مصلی جمعه برگزار می‌شود

شفیعی خاطرنشان کرد: در شبانکاره ساعت ۹ صبح از چهار راه ولی عصر(عج) تا مصلی جمعه درشهر بنک کنگان ساعت ۹ صبح از مسجد ولی عصر(عج) تا مسجد امیرالمومنین(ع) در آبدان ساعت ۱۲ از خیابان امام خمینی (ره) تا مصلی جمعه در وحدتیه بعد از نماز جمعه از مصلی جمعه تا کمیته امداد امام خمینی (ره) درشهر چغادک ساعت ۱۲ ظهر از مرقد شهید حجت الاسلام حاج شیخ ابوتراب عاشوری تا مصلی جمعه درشهر شنبه ساعت ۸ صبح از حوزه مقاومت تا حسینیه عاشقان ثارلله ودر سعدآباد بعد از نماز جمعه از مصلی جمعه تا مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر