شما اینجا هستید

ویژه » امام جمعه گناوه: حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف است
گروه : ویژه

صدای بندر – امام جمعه گناوه گفت: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، دین خود را نسبت به آرمان های امام راحل به عنوان یک تکلیف ادا خواهند کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: روز قدس، روز فریاد امت اسلامی برضد استکبار و غاصبان سرزمین های اسلامی است.

وی گفت: در روز جهانی قدس همه مسلمانان باید برحسب وظیفه اسلامی و شرعی همدل و یکصدا دست به دست هم دهند و با شعارهای کوبنده جنایات رژیم صهیونیستی را درغزه محکوم کنند.

وی بابیان این که قدس به عنوان قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان از جایگاه بسیار والایی برخوردار است، افزود: به تعبیر امام راحل روز قدس روزی است که متعلق به همه مسلمین جهان است.

امام جمعه گناوه از سکوت مرگبار مجامع بین المللی و کشورهای منطقه درقبال حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در نوارغزه بشدت انتقاد کرد.

وی گفت: مجامع بین المللی که مدعی حقوق بشر هستند نه تنها دربرابر جنایات وحشیانه سکوت کرده اند بلکه از آنان حمایت و پشتیبانی می کنند.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند توسط مرحوم آیت الله طالقانی، افزود: احیای نمازجمعه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بعداز عصر معصومان (ع) است.

وی بیان کرد: دین مبین اسلام تاکید ویژه ای بر حضور مومنان در نمازجمعه دارد زیرا مکانی مقدس برای به نشان دادن وحدت و یکپارچگی همه امت اسلامی است.
فرماندارگناوه گفت: روز جهانی قدس یکی از یادگاران امام راحل، روز سر دادن اسلام خواهی کسانی است که با قطره قطره خون خود در سرزمین های اشغالی دربرابر غاصبان صهیونیست مبارزه می کنند.

عبدالنبی یوسفی افزود: روز قدس روز ایستادگی و ایثارگری مردم مظلومی است که در دفاع از سرزمین خود دربرابر رژیمی سرتا پا به تسلیحات و تجهیزات پیشرفته جانانه مقابله می کنند.

وی گفت: تهاجم وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم غزه آنقدر تکان دهنده است که دل هر انسان آزاده را در سراسر جهان جریحه دار می کند.

فرماندارگناوه اظهارکرد: با وجود این که ۱۴ قرن از حضور مسلمانان عرب زبان دارای حکومت در فلسطین اشغالی می گذرد، رژیم صهیونیستی با حمایت های مجامع بین المللی گستاخانه به مردم این سرزمین حمله و آنان را به خاک وخون می کشد.

یوسفی گفت: بر همه مسلمانان جهان واجب است که باحضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، از مردم مظلوم غزه حمایت و جواب محکمی به گستاخی و یاوه گویی های رژیم اشغالگر قدس دهند.

فرماندارگناوه گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روزجهانی قدس دراین شهرستان انجام شده است.

وی با گرامیداشت سالروز اولین اقامه نمازجمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نمازجمعه سنگری مقدس دربرابر دسیسه های دشمنان دین و انقلاب است.

وی افزود: ائمه جمعه با روشنگری های خود در نمازجمعه نقش مهمی در ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد جامعه ایفا می کنند.

دراین جلسه مقررشد راهپیمایی روزجهانی قدس پس از نمازجمعه هفته جاری برگزارشود.

دراین جلسه روسای جدید بنیادشهیدوامورایثارگران، ثبت اسنادواملاک و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه معرفی و از تلاش و زحمات روسای قبلی قدردانی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر