شما اینجا هستید

سرخط خبرها » گردشگری از ظرفیت‌های بی‌نظیر بخش دلوار است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: حوزه گردشگری در بخش دلوار به دلیل ساحل مناسب و وضعیت جغرافیایی و همجواری با مرکز استان یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر این بخش است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس از، مصطفی سالاری شنبه‌شب در دیدار با مسئولان شهرستان تنگستان بر توسعه بخش دلوار تاکید کرد و با بیان اینکه توسعه بخش گردشگری دلوار از برنامه‌های استان است، اظهار داشت: با وجود این مزیت‌ها و امکان حضور جمعیت گسترده در بخش دلوار این فرصت مهیاست که دولت با کمک بخش خصوصی زیرساخت‌هایی گردشگری را در این بخش فراهم کند.

استاندار بوشهر بخش شیلات و آبزی‌پروری را دومین ظرفیت بخش دلوار برشمرد و تصریح کرد: در بازدیدی که از مجموعه شیلات و آبزی‌پروری بخش دلوار به عمل آمد محدودیت‌های جزیی مشاهده شد که ضروری است برای توسعه ظرفیت تولیدی آبزی در این بخش مدیران کل ذی‌ربط محدودیت‌های این بخش را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه تجارت از مشاغل سنتی مردم دلوار است، عنوان کرد: به دلیل استقرار بندر دلوار و بنادر کوچک روستایی که در این بخش وجود دارد تلاش می‌کنیم مشکلات مردم را حوزه تجارت حل کنیم.
سالاری گسترش صنایع در بخش دلوار را از دیگر برنامه‌های توسعه بخش دلوار ذکر کرد و گفت: علاوه بر اینکه صنایع نفت در نقطه انتهایی بخش دلوار مستقر خواهد شد، صنایع پایین دستی با محوریت بخش خصوصی را فعال می‌کنیم تا ضمن ایجاد رونق اقتصادی زمینه اشتغال‌زائی نیز در این بخش فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جذب اعتبارت ملی تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی، مدیران استانی و شهرستانی همه تمرکز خود را بر اعتبارت استانی نگذارند و برای جذب اعتبارات ملی و تلاش کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبارات بخش دلوار دو برابر شده است، اعلام کرد: در سال جاری اعتبارت تخصیصی در بخش دلوار از ۶۳ میلیارد ریال در سال گذشته به ۱۲۵ میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر