شما اینجا هستید

ادیان گردی » فرماندارگناوه: ورزش راه عبور از آسیب های اجتماعی است
گروه : ادیان گردی

صدای بندر- فرماندارگناوه گفت: تقویت اراده و اهتمام بیشتر به ورزش، مهمترین راه عبور از آسیب های اجتماعی بویژه برای قشر جوان جامعه است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه دردیدار با ووشوکاران نوجوان مقام آور این شهرستان افزود: شما جوانان با پرورش انگیزه های معنوی درخود، پیرو شهدایی هستید که دردوران دفاع مقدس با نثارجان خود مدال قهرمانی ابدی را برگردن آویختند.

فرماندار گناوه الگوگیری از رفتار ومنش پهلوانان ایران زمین را ضرورت حضور در مسابقات ورزشی عنوان کرد و گفت: پیش ازهرچیز باید بکوشیم روح اخلاق و جوانمردی را در وجود خود تقویت کنیم.

یوسفی افزود: با برگزاری جلسات متعدد شورای ورزش شهرستان تصمیم های ارزنده ای برای بهبود وضعیت و حل مشکلات جامعه ورزش اتخاذ شده که با عملی شدن آن ها بخش زیادی از کمبودها در این زمینه برطرف خواهد شد.

وی از حمایت مالی اداره استاندارد گناوه از ورزشکاران تیم شهیدصادق زاده قدردانی کرد.

رحمان عمادی رییس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: اعضای تیم ووشوی نونهال شهید صادق زاده این شهرستان در میادین مختلف کشور و استان به مقام های ممتازی نایل شده اند.
دراین نشست مسوولان تیم شهیدصادق زاده با تقدیر از تلاش و حمایت های فرماندار، گزارشی از حضور و موفقیت اعضای این تیم در مسابقات کشوری و استانی ارایه کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر