شما اینجا هستید

اخبار » علی دایی سرمایه گذاری در گناوه را تکذیب کرد
گروه : اخبار

صدای بندر:علی دایی درگفتگوی اختصاصی با صدای بندر هرگونه اقدامی جهت کار تجاری در گناوه را تکذیب کرد.

به گزارش صدای بندر؛نماینده تام الاختیار علی دایی در گفت و گو با وبلاگ گرد و خاک گفت:این شایعه از طریق دوستان به گوش ما هم رسید و تصور می کنیم برخی با سو استفاده از نام علی دایی درصدد اقداماتی باشند که امیدواریم اینگونه نباشد.علی دایی در گناوه دوست معتمد دارد اما اقدامی تجاری نداشته و اگر بنا باشد در آن شهر بندری سرمایه گذاری نماید مانند همه فعالیت های تجاری اش شامل رستوران و فروشگاه ورزشی که تاکنون افتتاح کرده، به صورت رسمی اعلام خواهد شد و اطلاع رسانی در رسانه های رسمی صورت می گیرد.

او ادامه داد:با احترام به مردم عزیز گناوه اعلام می نمایم که چنین خبری از اساس دروغ است و اینکه گفته می شود دایی هفته قبل به گناوه آمده خود دروغ بزرگتری است زیرا علی آقا هفته گذشته در ایران حضور نداشته است.پس کلیه اخبار در این رابطه را تکذیب می کنیم.
همچنین شامگاه دوشنبه ۸ دی ماه علی دایی در گفتگوی اختصاصی با صدای بندر ضمن تایید صحبت های وکیلش اعلام کرد هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در گناوه ندارم. و خواستار هشیاری مردم در برابر سودجویان و کلاه بردان احتمالی شد. وی گفت: من گناوه ای ها را دوست دارم ولی تا کنون هیچ اقدامی برای سرمایه گزاری در این شهر نداشته ام.
گفتنی است طی چند هفته اخیر در گناوه شایع شده بود که علی دایی با خرید یکی از خانه های بزرگ نزدیک بازار گناوه در حال احداث یک مجتمع بزرگ تجاری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر