شما اینجا هستید

اخبار » کش تمبون و تنظیم قیمت بازار

من نمیدونم بعضی از این روزنامه نگارها و کارشناسای اقتصادی چه مشکلی با اقتصاد این مملکت دارند که نمی تونند پیشرفت اقتصاد کشور را در سایه افزایش مراودات اقتصادی با کشور دوست و برادر  یعنی چین کمونیست ببینند.

من یکی که همیشه به در گاه خدا شاکرم که این چینیای ریزه و میزه رو جلوی ما قرار داده اصلا اگه این چینی ها نبودند ما چه کار می کردیم ؟ چطور زندگی می کردیم، واقعا ما باید به حال این چشم بادمی ها صبح و شام دعای خیر کنیم و بعد از انجام هر کاری دستمون به آسمون باشه و دعا کنیم  که خدا سایه این چینی های عزیز را از سر ملت ما کم نکنه والا اگر نبود وفور این جنسای چینی در کشور ما باید بعضی از جنس های نایاب رو از کجا تهیه می کردیم، نمونش  کش تمبونه… بله آغا کش تمبون! می دونید همین چشم بادمیهای عزیز و دوست داشتنی سالی چقدر کش تمبون به کشور عزیز ما صادر می کنند و ما چقدر به این کش تمبونا تو این اوضاع و احوال تحریم هایی که غربیهای چش سفید به ما تحمیل کردند نیاز داریم ؟ واقعا خدا عوض خیر بهشون بده و این برادر کمونیست را از ما نگیره ! دوستان و خوانندگان عزیز واقف هستند و نیازی به این نیست که من تذکر بدم که اگه تو کشور کش نمبون نایاب بشه چه وضعیت نابهنجاری رخ میده ! البته کش تمبون  یک قلم از خیل واردات ما از کشور برادر و دوست چین است که معادل شده به این ها اضافه کنید:

تیغ سلمانی، فلفل خرد نشده، پولک و دگمه، میخ و پونز، زیر شلواری، مسواک، بطری ونخود فرنگی، رب گوجه و سیر خشک، زیر پیراهن، انواع رزلب و سرخاب و سفید آب و ریمل و از این نقطه چین ها… و بقیه چیزای دیگه ای که از ملزومات حیاتی مردم ماهست و خواهد بود.

خوب با این همه خدمات گسترده و در خور تحسین ما نباید  این برادر غیر دینیمون رو روی سرمون بذاریم و حلوا حلوا کنیم؟ حالا چقدر( عرض)ببخشید ارز از کشور خارج میشه اهمیت نداره مهم در حال حاضر ایجاد تعادل در بازاره که با واردات این اجناس امیدواریم تعادل و کم شدن سرعت بالا رفتن قیمتها چند درصد کند تر بشه!

به هر حال می خواستم به این دوستان منتقد اقتصادی دولت عرض کنم که اینقدر نشینن و هی نق بزنند، خوبیت نداره… البته با آوردن این همه آمار از رشد واردات دولت جهت تنظیم بازار و در جهت افراد کم درآمد تو همین یه ستون فکر نکنم دیگه حرفی برای این دوستان منتقد باقی بمونه!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر