شما اینجا هستید

سرخط خبرها » رییس اداره ارشاد دیر:هفته فرهنگ و هنر دیر یک رویداد فرهنگی بزرگ است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیرگفت: هفته فرهنگ و هنر دیر در تهران به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ و مداوم در تقویم شهرستان ثبت شده است.
غلامرضا ناطقی پور یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دومین هفته فرهنگ و هنر دیر از فردا چهارم تا هشتم اسفند در برج میلاد تهران از ساعت ۱۶ با حضور مسوولان ،هنرمندان استانی و شهرستانی آغاز خواهدشد.

وی با اشاره به اهداف هفته فرهنگ و هنر دیر اظهارداشت: یکی از اهداف هفته فرهنگ و هنر شهرستان دیر معرفی شاخص ها وتوانمندی ها واستعدادهای فرهنگی و هنری و جاذبه های گردشگری شهرستان دیر و استان بوشهر می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر جشنواره طبخ غذاهای محلی، اجرای نمایش آیینی و بومی، تجلیل ویژه از خدمات ۲۰ساله امام جمعه دیربا حضور روحانیون و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ،برپایی غرفه ایثار،شهادت و رشادت با معرفی روز حماسه دیر و شهدای دفاع مقدس را از برنامه های هفته فرهنگ و هنر دیر در تهران اعلام کرد.

وی گفت: همچنین نمایشگاه عکس،صنایع دستی و کلاژ و برپایی شب شعرو شروه با حضور شاعران ملی،استانی، شهرستانی و اجرای کنسرت های موسیقی پاپ و فولکور توسط گروه نجیرم از جمله دیگر برنامه های هفته فرهنگ و هنر دیر می باشد.

ناطقی ضمن تشکر از گروه هنری آفرینندگان که بار جشنواره را بردوش کشیده از شهرداری و شورای شهردیر و بردستان، فرمانداری،سازمان منطقه ویژه پارس،میراث فرهنگی استان بوشهر،شرکت تعاونی آریا ساحل و همه هنرمندان و همشهریان و کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر قدردانی کرد.

وی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این برنامه فرهنگی نشست های متعددی در شهرستان برگزار شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر