شما اینجا هستید

اخبار » دستورحمایت از ورزش بوشهر به وزارت نفت

صدای بندر: رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسوولان این استان در سفر اخیر معاون اول رییس جمهوری به عسلویه و کنگان، ایشان دستور حمایت از ورزش بوشهر را به وزیر نفت ابلاغ کرد.

به گزارش صدای بندر ؛محمد نجفی درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون این دستور از سوی استاندار بوشهر در وزارت نفت درحال پیگیری است و باید فرایند محقق شدن آن در شورای ورزش این وزارتخانه مصوب شود.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر اضافه کرد: تحقق حمایت وزارت نفت از ورزش استان بوشهر می تواند بخشی از مشکلات مالی تیم های ورزشی این استان را برطرف کند.

نجفی در ارتباط با اقدام مالکان برخی از تیم های فوتبال استان بوشهر برای فروش و واگذاری امتیاز آنها، بیان کرد: با پیگیری های استاندار بوشهر و رایزنی با بخش های مختلف این استان نهایت تلاش خود را برای ماندگاری امتیاز تیم های فوتبال در استان به کار گرفته ایم.

وی ادامه داد: شرکت های پتروشیمی فراوانی در استان بوشهر وجود دارد که از ظرفیت لازم برای حمایت از تیم های ورزشی این استان برخوردار هستند.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر در ارتباط با دیگر راهکارها برای حل مشکلات فوتبال استان بوشهر گفت: شهرداری های برخی شهرهای کشور اعتبار چند میلیاردی برای فوتبال پیش بینی کرده اند که این مهم با پیگیری استاندار می تواند برای تیم های بوشهر نیز محقق شود.

نجفی افزود: از شورای اسلامی و شهردار بوشهر نیز انتظار داریم به طور خودجوش به مقوله ورزش در استان بوشهر کمک کنند.

وی اظهارکرد: همان طور که شهرداری ها قادر به استفاده از منابع دولتی نیستند ولی دولت به آنها کمک مالی می کند چنین موضوعی در فوتبال نیز باید واقع شود.

نجفی اضافه کرد: مجموعه ورزش کشور به طور صریح به رشد قابل توجه فوتبال پایه در استان بوشهر اعتراف کرده است.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: در فدراسیون فوتبال نیز یک پرونده پژوهشی و مطالعاتی در ارتباط با ظرفیت های فوتبال پایه استان بوشهر در حال تدوین است.

وی گفت: این پروژه می تواند تاثیر مثبتی روی فوتبال بزرگسالان استان بوشهر داشته باشد.

نجفی در ارتباط با انتخاب غلامرضا دلگرم به عنوان سرمربی تیم دسته یکی آلومینیوم اراک بیان کرد: این انتخاب نشان از ظرفیت فکری و عملیات مناسب مربیان فوتبال استان بوشهر است که از طریق برگزاری کلاس های آموزشی رو به رشد است.

معاون اول رییس جمهوری هفته گذشته برای آغاز عملیات اجرایی طرح فراگیر پالایشگاههای سیراف به شهرستان های کنگان و عسلویه در جنوب استان بوشهر سفر کرده بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر