شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » کلینیک تخصصی رادیولوژی دشتستان راه‌اندازی می‌شود

صدای بندر:رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: کلینیک تخصصی رادیولوژی دشتستان با تجهیزات مدرن و پیشرفته در برازجان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم، علی مقدس جعفری بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون حدود ۱۴۸ هزار بیمار به صورت سرپایی در کلینیک تخصصی شهرستان دشتستان ویزیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان دشتستان جوابگوی درمانی بیماران است افزود: اکنون بخش‌های مختلف تخصصی، درمانی و تشخیصی این مرکز درمانی راه‌اندازی شده بگونه‌ای که راه‌اندازی بخش اندوسکوپی سبب رضایتمندی‌ و رفاه مردم شده است.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از خرید دستگاه پیشرفته رادیولوژی خبرداد و گفت: کلینیک تخصصی رادیولوژی دشتستان با تجهیزات مدرن و پیشرفته که خریداری شده در برازجان راه‌اندازی می‌شود.

امام جمعه برازجان نیز با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، رضایت مندی مردم را فراهم کرده است گفت: طرح تحول نظام سلامت در بالا بردن سطح رضایتمندی‌ مردم نقش مهمی داشته که مسئولان باید با مدیریت و تدبیر این طرح را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با قدردانی از مجریان طرح تحول نظام سلامت بر توجه به تامین تجهیزات درمانی بیمارستان دشتستان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود با توجه به گستردگی و پراکندگی جمعیتی شهرستان دشتستان کمبود تجهیزات و امکانات بیمارستان شهید گنجی برازجان تأمین شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر