شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » مدیران مدارس سرآمد استان بوشهر تجلیل می‌شوند

صدای بندر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آستانه سال جدید تحصیلی مدیران مدارس سرآمد متوسطه دوم تجلیل می شود.

ناصر کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید، آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه‌های ویژه‌ای برای همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از ۱۷مدیر مدرسه سرآمد متوسط دوم یکی از این برنامه ها است، افزود: معیار انتخاب این افراد موفقیت و اجرای برنامه های نوین در سال گذشته تحصیلی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از دیگر برنامه‌های ویژه فرهنگیان به همایش پیاده‌روی فرهنگیان در روز ۳۰ شهریور خبر داد و گفت: نشاط و سلامتی دو نیاز فرهنگیان خصوصا معلمان است، لذا ما با اجرای این همایش توجه به ورزش که موجب این دو امر مهم می‌شود را تاکید می‌کنیم.

کرمی عنوان کرد: امسال جشن روز ۳۱ شهریور در تمامی مدارس اجرای می‌شود و ۱۴ هزار نوآموز جدید سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

وی از اجرای جشن ویژه غنچه‌ها در بوشهر خبر داد و بیان کرد: جشن بادبادک‌ها، همایش مهر نور و جشنواره مهر شادی از دیگر برنامه های این هفته است.

کرمی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر دانش آموز در روز اول مهر می‌داند در آن روز چه برنامه درسی دارد، افزود: «مهر چتر خویش گسترده است همدلی و همزبانی آورده است» عنوان شعار امسال اول مهر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر