شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » زیرساخت‌های روستایی دشتستان تقویت می‌شود/رشد اعتبارات دهیاری‌ها

صدای بندر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های روستایی در دشتستان تقویت می‌شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های زیادی را به منظور بهبود زیرساخت‌های روستایی در شهرستان دشتستان داشته‌ایم و تاکنون طرح‌های مهمی نیز در این زمینه اجرا شده است.

وی توسعه و بهبود وضعیت راه‌های روستایی را به عنوان یک اولویت مهم ذکر کرد و افزود: بسیاری از روستاها در زمینه آب شرب با مشکلاتی روبرو بوده‌اند که برای رفع این مشکلات، نشست‌هایی را با مسئولان وزارت نیرو برگزار کرده و پیگیر این موضوع هستیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات مخابراتی را به عنوان یکی از خواسته‌های مهم مردم روستاهای دشتستان ذکر کرد و ادامه داد: نگاه ویژه‌ای به مسائل بهداشتی و درمانی وجود دارد و زیرساخت‌های بهداشتی در روستاها تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد توسعه زیرساخت‌ها در سطح روستاهای دشتستان بوده‌ایم، اضافه کرد: در نشست‌هایی که با مردم نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌کنیم مشکلات را شناسایی و از طریق مسئولان مرتبط پیگیری می‌کنیم که تاکنون نتایج مطلوبی حاصل شده است.

موسوی‌نژاد به بازدید خود از روستاهای دشتستان اشاره کرد و گفت: رفع محرومیت از چهره روستاها یک فعالیت بسیار شیرین برای ما است که امیدواریم بتوانیم لبخند رضایت را بر لب روستاییان بنشانیم.

وی با اشاره به گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان دشتستان، بیان کرد: علمک‌گذاری به‌طور کامل در برخی از روستاها انجام نشده و طبق مذاکره‌ای که با مسئولان امر داشته‌ایم تا دو ماه آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات دهیاری‌های دشتستان در سال جاری خبر داد و افزود: حمایت از بخش کشاورزی دشتستان نیز یکی از اولویت‌های ما بوده است و تلاش داشته‌ایم که همواره در کنار کشاورزان باشیم و مشکلات آنها را رفع کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توزیع عادلانه اعتبارات در سطوح استانی، خاطرنشان کرد: تغییرات مبنایی در روند توزیع اعتبارات استان است و با توزیع کارشناسی اعتبارات شاهد توسعه روستاهای محروم و روستاهای دوردست هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر