شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » احداث هشت زمین چمن مصنوعی در گناوه

صدای بندر- رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: احداث هشت زمین چمن مصنوعی در این شهر در دستور کار قرار دارد.

محمود شهبازی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اعتبار اجرای این طرح ها تامین و پس از انجام موافقت نامه اصولی در استان ازسوی شهرداری در سریع ترین زمان انجام خواهدشد.
وی اظهارکرد: موافقت نامه احداث پل خور مرده شور نیز اخذ که پس از طی مراحل مناقصه عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
شهبازی گفت: شورای اسلامی این شهر برای برگزاری نشست ها و مصوبه های پیشنهادی پس از مسائل و مشکلاتی که برای چهارعضو شورا پیش آمد، دچار وقفه شد که با افزودن یکی از اعضای علی البدل این موضوع برطرف و تاکنون چندین جلسه برگزار و تصمیم های خوبی اتخاذ شد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه، ساماندهی آرامستان جدید، نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری شهرداری، کمک مالی به تیم های ورزشی بانوان و مردان که در لیگ های کشور حضور داشته و افتخارآفرینی کرده، مزایده بازیافت به شرکت خصوصی، مناقصه بیمه تکمیلی نیروهای شهرداری و تعیین کارشناس به عنوان ناظر بر معلاملات و کمیسیون مناقصه و مزایده در شهرداری را بخشی از طرح های پیشنهادی شهرداری برای مصوب شدن به این شورا اعلام کرد.
وی گفت: تسطیح و خاکریزی محله سایت ایران خودرو و راهکارهای درآمدزایی پایدار در شهرداری با بکارگیری مشاور از دیگر مصوبه های شورای اسلامی شهر گناوه است که برخی از آنها اجرایی و برخی نیز نیاز به طی مراحل قانونی دارند.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر بیش از ۶۰ هزارنفر از جمعیت ۹۲ هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر