شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » ۳۸ سالن ورزشی صالحین در استان بوشهر افتتاح شد

صدای بندر- همزمان با افتتاح ۵۰۰ سالن ورزشی طرح صالحین در کشور، ۳۸ سالن ورزشی نیز در شهرهای مختلف استان بوشهر در هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح این سالن های ورزشی افزود: ورزش از عرصه هایی است که برای جذب بسیج مناسب است و می توانیم اهداف کلی را که در بخش جذب برای بسیج طراحی شده با استفاده از عرصه ورزش محقق کنیم.
سردار فتح الله جمیری تصریح کرد: درزمینه فعالیت های ورزشی نیاز به زیرساخت ها و فضا داریم و در چند سال اخیر در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفته است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: علاوه بر افتتاح این سالن های ورزشی ۵۸ طرح ورزشی دیگر در استان بوشهر درآستانه افتتاح قرار دارد.
جمیری بیان کرد: با تکمیل این طرح های ورزشی، ظرفیت فضای ورزشی در مجموعه بسیج استان بوشهر به دو برابر افزایش می یابد ضمن اینکه بیش از ۵۰ درصد اعتبار مربوط به این طرح ها از کمک های مردمی تأمین شده است.
مسئول مهندسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این آیین گفت: ۳۸ سالن ورزشی صالحین در بوشهر باهدف کمک به رشد استعدادهای ورزشی، بالا بردن روحیه تعامل بومی و محلی وارتقای سرانه ورزش در استان افتتاح شده است.
صادق سلیمی افزود: همچنین عملیات ۲۹ هزار مترمربع سالن ورزشی در استان آغاز شده است که باهدف کمک به آمادگی جسمانی و نشاط آحاد جامعه، فضاسازی به منظور ارتقا سلامت روانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان این طرح ها تکمیل وافتتاح خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر