شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » تفکر بسیجی, داعش را در سرزمین‌های اسلامی زمین‌گیر کرد

صدای بندر- مسئول سیاسی ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروه تروریستی داعش که در آستانه تسخیر سوریه و عراق بود با تفکر بسیجی رزمندگان اسلام زمین‌گیر شده‌ است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، احمد بنافی ظهر امروز در یادواره شهدای نیروگاه اتمی بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: اکنون اقتدار و صلابت ایران اسلامی سرچشمه گرفته از حماسه‌های شهدای والامقام در ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا است گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی در هر عرصه‌ای به‌کار گرفته شد موفقیت در پی داشته که این مهم برای همگان آشکار شده است.

مسئول سیاسی ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ترویج تفکر شهید شهریاری‌ها یکی از نیازهای جامعه است گفت: این شهید والا مقام خدمت بزرگی در صنعت صلح آمیز هسته‌ای کشور ارائه کرد که باید تفکر این شهید ترویج داده شود.

بنافی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای کشور نماد تجلی و اقتدار ایران اسلامی است افزود: توأم شدن تعهد و تخصص سبب موفقیت دانشمندان ایران اسلامی شده چراکه تخصص بدون تعهد وابستگی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه توانمندی ایران اسلامی سبب شده که غرب قدرت حمله نظامی به این کشور نداشته باشد افزود: با آشکار شدن توانمندی جمهوری اسلامی ایران آمریکایی‌ها برای اجرای ترفندهای خود به جنگ نیابتی روی آورده‌اند و خود توانایی حمله ندارد.

مسئول سیاسی ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های جهان استکبار در آسیای غرب گفت: آمریکا در تلاش است منطقه آسیای غرب را به چند بخش تقسیم کند.

بنافی، مامور اجرای برنامه‌های آمریکا را گروههای رادیکال و تندرو دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با طراحی و سیاست دیگر بدنبال ایجاد شکاف بین مردم در سوریه، ایران عراق وافغانستان است.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی سبب زمین‌گیر شدن گروه تروریستی داعش شده بیان کرد: این گروه تروریستی که در آستانه تسخیر سوریه و عراق بود با تفکر بسیج زمین‌گیر شده و این در حالی است که در آینده خبرهای خوشی از سوریه منتشر می‌شود.

بنافی با اشاره به اینکه ایران در انرژی هسته‌ای به موفقیت‌هایی دست یافته است گفت: اکنون با بومی شدن دانش هسته‌ای در ایران در افق ۱۴۱۰ تولید برق از نیروگاههای هسته‌ای به ۱۰ هزار مگاوات می‎رسد.

مسئول سیاسی ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروگاه اتمی بوشهر با ظرفیت یک‌هزار مگاوات برق نقش مهمی در پایداری شبکه و تامین انرژی دارد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا سه برنامه ۵ ساله تولید برق به ۱۰ برابر کنونی از نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌‎یابد که سه هزار مگاوات آن دربوشهرتولید می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر