شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » سه هزار میز و نیمکت برای مدارس استان بوشهر خریداری شد

صدای بندر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال سه هزار میز و صندلی به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و یکهزار و ۶۰۰ دستگاه کولر برای مدارس استان بوشهر خریداری شده است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، ناصر کرمی روز سه شنبه درجمع فرهنگیان سعدآباد از توابع شهرستان دشتستان افزود: با وجود محدودیت اعتبارات ولی بودجه تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش کاهش نیافته است و تلاش می شود تاحد ممکن تجهیزات مورد آموزشی دانش آموزان تامین شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتبارات نوسازی و عمرانی امسال تنها به پروژه های ۶۰ درصد به بالا تعلق می گیرد و با توجه به فراوانی پروژه های نیمه تمام مانده از سالهای گذشته، تعریف و طراحی پروژه های جدید در اولیت نیست.
وی در باره جذب مربیان حق التدریس در آموزش و پرورش استان بوشهر نیز اظهارکرد: استان بوشهر با توجه به جذب ۵۵۰ مربی حق التدریس از مربیان پیش دبستانی جزو سه استان برتر کشور معرفی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به وعده آموزش و پرورش تا پایان آذرماه حق التدریس فرهنگیان استان پرداخت می شود.
کرمی اظهار کرد: با توجه به سرعت تکنولوژی معلمان و مدیران باید با هوشیاری تلاش کنند تا از پیشرفتهای علمی روز عقب نمانند و با تسلط به این علوم درکلاسهای درس حاضر شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر ضرورت مشارکت همه قشرها برای ارتقای موقعیت آموزش و پرورش تاکید کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر