شما اینجا هستید

اخبار » گدای میلیونر در گناوه+ تصاویر
گروه : اخبار

صدای بندر: هفته گذشته خبر دستگیری و انتقال گدای میلیونر که سالها در بوشهر گدایی می کرد در فضای مجازی و خبرگزاری ها منتشر شد. این گدای میلیونر که با ظاهری کثیف و ژولیده در خیابان های شهر بوشهر به گدایی می پرداخت روز ۸ آذر توسط مامورین شهرداری بوشهر و با کمک نیروی انتظامی دستگیر و با استحمام و اصلاح و سر و صورت شخصیت جالب و جدیدی از این او ظهور کردتا خبر دستگیریش در صدر اخبار استان قرار بگیرد. تصاویر این گدای خیابان های شهر بوشهر را که هیچ کس پس از استحمام و عوض کردن لباس ها نمی شناخت به سرعت در فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار گرفت.
اما نکات مهم و جالب این گدای خیابان های شهر بوشهر بعد از تمیز شدن او مشخص شد. مامورین شهرداری و نیروی انتظامی شهر بوشهر برای تعیین هویت او سراغ مدارک او رفتند و با استعلام از چند بانک به میزان دارایی او پی بردند.
192869919287001928701192870219287031928706

با بررسی‌‌ها ی انجام شده از این گدا که هنگام دستگیری از او ۹ کیلو و ۳۰۰ گرم اسکناس غیرقابل شمارش کشف شده بود! مشخص شد که وی دو حساب بانکی در بوشهر و شهرستان‌های اطراف مرکز استان دارد. در حساب شهر بوشهرش در یکی از بانک‌های میدان اصلی شهر، حداقل ۲۵ میلیون تومان پول دارد و در شهرستان محل تولدش هم به‌وسیله برادرش ۳۰ میلیون تومان پول نگهداری می‌کند.
مسئولین شهرداری شهر بوشهر پس از گرفتن تعهد از او به او فرصت کوتاهی دادند تا به سرعت شهر را ترک کند و گویا گدای مورد نظر که خود را اسماعیل معرفی کرده دستورات وتهدیدات مسولین شهر بوشهر را جدی گرفته چون طی یکی دو روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که این گدای میلیونر را با تیپ جدیدش در خیابان های شهر گناوه نشان می دهد. حالا باید مانتظر ماند و دید که آیا گدای میلیونر برای خرید به گناوه رفته یا برای کار و اسقرار دائمی؟ و البته اگر قرار باشد این گدای معروف در گناوه ماندگار شوداز این به بعد شهر توریستی گناوه با چالشی به نام گدای بدبو و ژولیده و میلیونر مواجه شود. باید دید که در صورت استقرار دائمی این گدا در گناوه مسولین شهرداری گناوه چه تدبیری به کار خواهند برد.
IMG-20151205-WA0015

IMG-20151205-WA0016IMG-20151205-WA0016

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر