شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » کارت مبادلات مرزی در استان بوشهر صادر می‌شود

صدای بندر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مرزنشینان استان بوشهر که متقاضی دریافت کارت مبادلات مرزی هستند تا پایان ۱۵ دی‌ماه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم، ابوالقاسم محمدزاده صبح امروز در نشست بررسی صدور کارت مبادلات مرزی در استان بوشهر با بیان اینکه در تمام نقاط ساحلی این استان تعاونی مرزنشینان وجود دارد اظهار داشت: تعاونی مرزنشینان فرصتی را برای مرزداران بوشهری برای صادرات و واردات کالا و بهره‌مندی از بخشی از امتیازات مرزی فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه مشکلات صدور کارت‌های الکترونیکی مبادلات مرزی برطرف شده افزود: براساس طرح ساماندهی مبادلات مرزی، مرزنشینان در ازای صادراتی که انجام می‌دهند قادر به انجام واردات کالا و تجهیزات به کشور هستند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه مرزنشینان تا ۱۵ دی ماه امسال فرصت دارند پرونده‌های ثبت نام شده خود را تکمیل کنند افزود: مرزنشینان استان بوشهر که متقاضی دریافت کارت مبادلات مرزی هستند تا پایان ۱۵ دی‌ماه برای تکمیل پرونده‌های ثبت نام شده و رفع نقص آن به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

محمدزاده افزود: چنانچه اگر بعد از این تاریخ کارتی در دفاتر پیشخوان مانده باشد به‌عنوان کارت مفقودی محسوب و هزینه صدور مجدد با دفتر پیشخوان مربوطه است.

وی بیان کرد: چنانچه تا پایان ۱۵ دی ماه پرونده‌ای ر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر