شما اینجا هستید

اخبار » مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری بوشهر معرفی شد
گروه : اخبار , ویژه

81773785-70187658
صدای بندر: در مراسمی با حضور استاندار ضمن معرفی کریم علی حسنی به عنوان مدیر کل جدید امور اداری و مالی استانداری بوشهر از خدمات غلامرضا فلاحی قدردانی شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل امور اداری و مالی استانداری بوشهر اظهار داشت: اداره کل امور اداری و مالی استانداری ضمن ارتباط با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و رعایت عدالت در بین آنها در حوزه پشتیبانی نیروی انسانی نقش مهم و موثری دارد.

دکتر مصطفی سالاری با بیان اینکه انتخابات وارد فاز اجرایی شده است تصریح کرد: فعالیت در حوزه انتخابات به تمام بخش‌ها مرتبط می‌شود و ماموریت اساسی مسئولان، اجرای انتخابات به نحو احسن و قانونمند است.

وی با معرفی کریم علی حسنی به عنوان مدیر کل امور اداری و مالی استانداری بوشهر از خدمات غلامرضا فلاحی قدردانی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز در این مراسم با برشمردن ویژگی‌ها و شاخص‌های یک مدیر و مسئول در حکومت اسلامی اظهار داشت: مسئولیت پذیری و پاسخگویی دو ویژگی مهم مدیران و مسئولان در حکومت اسلامی است.

سعید زرین‌فر، قانونگرایی، سعه صدر، امانتداری و عدالت خواهی را از ویژگی‌های مدیران در حکومت اسلامی دانست.

وی ضمن با اهمیت دانستن حوزه اداری ومالی استانداری با قدردانی از غلامرضا فلاحی برای کریم علی‌حسنی مدیرکل جدید این حوزه آرزوی قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر