شما اینجا هستید

ویژه » استاندار بوشهر با خانواده سردار شهید سعیدی دیدار کرد
گروه : ویژه

صدای بندر: استاندار بوشهر در سفر روز یکشنبه خود به شهرستان گناوه با خانواده سردار شهید پاسدار محمدجعفر سعیدی دیدار کرد.

به گزارش صدای بندر؛ مصطفی سالاری در این دیدار اظهارکرد: در دیداربا خانواده های معظم شهدا وقتی مشاهده می کنیم فرزندان آنان در عرصه های مختلف موفق و توانمند هستند خیلی خوشحال می شویم و این نتیجه تربیت و زحمات خانواده آنان است.
مصطفی سالاری افزود: خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و احترام و تکریم آنان بر همه لازم است.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان بوشهر هم گفت: استاندار بوشهر در کنار برنامه های حضور در شهرستانها سرکشی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را در اولویت اصلی قرار می دهد.
حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: خانواده شهید سعیدی دارای فرزندانی است که در سایه زحمات بی دریغ مادر خود در عرصه های مختلف موفق هستند و این مایه مباهات و افتخار است که در جامعه چنین فرزندانی را تربیت کرده اند.
دراین نشست همسر شهید سعیدی با قدردانی از حضور استاندار و هیات همراه خواستار حل مشکل مسکن و اعطای تسهیلات مسکن به فرزندان خود شد.
سردار شهید محمدجعفر سعیدی یکی از شهدای شاخص شهرستان گناوه است که قبل از شهادت مسوولیت معاونت تیپ گردان حضرت امیر(ع) در مناطق عملیاتی را عهده دار بود.
وی در روز چهارم آذرماه ۱۳۶۵ درعملیات کربلای ۴ درمنطقه جنگی جزیره سهیل به درجه رفیع شهادت نایل شد و پیکر مطهرش پس از ۱۰ سال و در سال ۷۵ به وطن بازگشت ودر مزار شهدای گناوه به خاک سپرده شد. منبع : ایرنا
۸۱۹۴۳۴۷۷-۷۰۴۸۳۹۶۰۸۱۹۴۳۴۷۷-۷۰۴۸۳۹۵۹۸۱۹۴۳۴۷۷-۷۰۴۸۳۹۵۸

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر