شما اینجا هستید

اخبار » استقبال از قهرمان دو میدانی جهان
گروه : اخبار

مراسم استقبال از سجاد نیک پرست نفر سوم  مسابقات دومیدانی معلولان جهانی فرانسه  با حضور مقاملات ورزشی استان و علاقمندان در فرودگاه بین المللی بوشهر برگزار گردید.

در مراسم استقبال از این قهرمان  دومیدانی جمشیدی مدیرکل تربیت بدنی و امور جوانان استان بوشهر ، صالح احمدی  معاون مدیر کل تربیت بدنی ریا، رضوی مدیر سابق پارس جنوبی و رئیس اسبق فدراسیون جدو کشور، حاج رضا ابراهیم زاده رئیس و محمد مظفری دبیر هیئت ورزش های نابینایان وکم بینایان  استان بوشهر  و تعدادی از ورزشکاران استان حضور داشتند.

سجاد  نیک پرست پرتاب گر جوان و کم بینای گناوه ای  که پیش از این مدال برنز مسابقات جهانی مرکش و مدال نقره پاراالمپیک لندن را کسب کرده بود در باره این مسابقات نیز موفق به کسب مدال برنز مسابقات جهانی فرانسه گردید.

 سجاد نیک پرست گفت:این مسابقات با عنوان جام جهانی دو میدانی معلولان برگزار شد و که من و سید عرفان حسینی  در در قسمت کم بینایان و در کلاس  اف ۱۲ حضور داشتیم .

وی افزود : در این دوره از مسابقات از ده ورزشکار برتر هر رشته جهت شرکت در مسابقات دعوت شده بود  که همین مبارزه را بسیار سخت می کرد.

وی  گفت من و دوستم سید عرفان حسینی به دلیل نبود امکانات تمرینی و مربی  در شهر گناوه بیش از شش ماه در مشهد با هزینه شخصی  در اردو بودیم  و متاسفانه در این مدت از داشت زمین پرتاب محروم بودیم .ضمن اینکه در فرانسه کلاس من را که اف ۱۲ بود و به اف ۱۳ تغییر دادند و چون اف ۱۲ نسبت به اف ۱۳ امتیاز بیشتری دارد من دررتبه سوم قرار گرفتم  وقهرمانان چین تیاپه و کرواسی اول ودوم شدند و سید عرفان حسینی نیز چهرم شد ، ضمن اینکه در همین رشته قهرمان پاراالمپیک لندن که یک چینی بود  پنجم شد.

نایب قهرمان پاراالمپیک لندن در مورد برنامه های آینده خود نیز گفت در شهریور ماه امسال قرار است در مسابقات باشگاهی  کشور حضور پیدا کنم که انتخابی مسابقات آسیایی نیز می باشد .

نیک پرست افزود استعداد های بسیار زیادی در بین جوانان معلول در استان بوشهر و شهرستان گناوه وجود دارد که به علت نبود امکانات  نمی توانند  رشد کنند  که یقینا با توجه به آنها ما می توانیم بسیاری از آنها را بر روی سکوی جهانی ببینیم

رئیس هیت نابینایان وکم بینایان استان بوشهر هم گفت : سید عرفان حسینی و سجاد نیک پرست از قهرمانان خوب وارزنده دو میدانی استان هستند  که تا کنون در میادین مختلف جهانی حائز رتبه های جهانی شده اند .

وی از کسب رتبه چهارم مسابقات جهانی فرانسه در  پرتاب نیزه توسط  سید عرفان حسینی یاد کرد و گفت  امید است در مسابقات آینده شاهد روی سکو رفت هر دو پرتابگر خوب هم استانیمان باشیم .

وی افزود  ما در هیئت نابینایان وکم بینایان استان از بیش از ۱۶ نفر از ورزشکاران نابینا و کم بینا  حمایت می کنیم که در حال حاضر به غیر از آقایان نیک پرست و حسینی دو دونده دیگر نیز در تیم ملی جوانان داریم که قرار است آبان ماه در مسابقات آسیایی شرکت کنند. ضمن اینکه محسن ابراهیمی از گناوه  نیز به عنوان  مربی تیم ملی جوانان انتخاب گردیده و طی سال گذشته نیز شش نفر از دونده های ما به تیم ملی دعوت گردیده اند .

حاج رضا ابراهیم زاده از حضور یکی از شطرنج بازان نایبنایان استان در تیم ملی خبر داد و گفت  در رشته گلبال نیز در سال های گذشته محمد ابراهیم زاده به عنوان مربی تیم ملی و داور بین المللی حضور پررنگی داشته است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر