شما اینجا هستید

اخبار » بخشی از بزرگراه برازجان – گناوه توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد
گروه : اخبار

خبر بندر: بزرگراه برازجان – گناوه در استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر و از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبربندر؛ پروژه بزرگراه برازجان – گناوه یکی از پروژه‌های مهم راهسازی استان بوشهر است که صبح سه‌شنبه با حضور استاندار بوشهر و از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران در پیام ویدئوکنفرانسی خود با تقدیر از استاندار و مردم غیور و مرزداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت ها در استان بوشهر صورت گرفته است که جا دارد از مسئولان استان تقدیر کنیم.

استاندار بوشهر در آئین افتتاح پروژه بزرگراه برازجان – گناوه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بزرگراهی را به صورت ویژه‌ای در استان بوشهر در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مختلفی در سطح استان در دست اجرا است.

مصطفی سالاری اضافه کرد: هشت پروژه بزرگراهی در استان بوشهر در دست اجرا است که همه محورهای اصلی راه‌های استان با تکمیل این پروژه‌ها تبدیل به بزرگراه می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاح و اجرای این پروژه‌ها استان بوشهر را جزو استان‌های برتر در زمینه محورهای بزرگراهی قرار می‌دهد و این استان تا بیش از ۱۰ سال آینده نیازی به توسعه بزرگراهی نخواهد داشت.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه برازجان – گناوه یکی از محورهای اصلی راه‌های استان بوشهر است که امروز ۱۸ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری رسیده است و ۳۸۰ میلیارد ریال برای اجرای این قطعه هزینه شده است.

وی با اشاره به اهمیت این مسیر ادامه داد: این بزرگراه یکی از نقاط پرتردد استان بوشهر است که افتتاح این قطعه در کاهش حوادث و تصادفات و افزایش ایمنی مسیر نقش بسیار مهمی دارد.(مهر)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر