شما اینجا هستید

ویژه » طرح خدمات رسانی به گردشگران در استان بوشهر بازنگری شود
گروه : ویژه

خبر بندر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در ارائه خدمات رفاهی به گردشگران نوروزی در استان بوشهر طرح خدمات رسانی به گردشگران در حوزه‌های اورژانس جاده‌ای، هلال احمر و اسکان بازنگری شود.

به گزارش خبر بندر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با قدردانی از فرمانداران استان بوشهر در فعال کردن ستادهای خدمات سفر اظهار داشت: امکانات و خدمات به گردشگران باید تامین و افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان بوشهربه لحاظ جذابیت و ظرفیت‌های گردشگری جایگاه ویژه‌ای دارد بیان کرد: استان بوشهر به سبب داشتن زیر ساخت‌های گردشگری و مهمان‌پذیری مردم دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه گردشگری است بگونه‌ای که بیشترین گردشگران در تعطیلات نوروز استان بوشهر را برای تفریح و گردشگری انتخاب می‌کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید از حوزه گردشگری با نگاه فرصت توسعه و رونق بهره برد گفت: حوزه گردشگری زمینه توسعه پایدار و رونق اقصادی فراهم می‌کند که با توجه به اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مهم گردشگری است باید در این زمینه از آن بهره برد.

باستی با تاکید بر رفع مشکلات و فراهم کردن رضایت گردشگران بیان کرد: نگاه دست‌اندرکاران حوزه گردشگری باید به سمت و سوی رفاه و رفع مشکلات و تفاوت معناداری با سال‌های قبل باشد.

وی با تاکید بر راه‌اندازی کمیته‌های ویژه گردشگری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: کمیته‌های حوزه گردشگری باید فعال شود و گزارش فعالیت‌های این کمیته‌ها در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر در ۱۵ اسفند ارائه شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های خدماتی در محل اسکان گردشگران در استان بوشهر افزود: دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری از جمله آب، برق، گاز، آموزش و پرورش و هلال احمر در ارائه فراهم شدن خدمات به گردشگران نوروزی طرح‌های خود را ارائه دهند.

باستی تاکید کرد: در ارائه خدمات رفاهی به گردشگران نوروزی در استان بوشهر طرح خدمات رسانی به گردشگران در حوزه‌های اورژانس جاده‌ای، هلال احمر و اسکان بازنگری شود.

وی بر فعال شدن کمیته مجتمع‌های مراکز خدمات رفاهی تاکید کرد و گفت: این مجتمع‌ها که در حوزه و ظرفیت بخش خصوصی فعالیت می‌کنند خدمات آنان قابل تقدیر است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر ارائه خدمات در حوزه گشت دریایی در سواحل استان بوشهر بیان کرد: تقویت خدمات گشت‌های دریایی و ایمن‌تر شدن این گشت‌ها باید مدنظر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قراربگیرد.

باستی بر استقرار تیم‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی‌های استان بوشهر تاکید کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر