شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۲۲فقره سرقت در شهر بوشهر
گروه : اخبار

خبر بندر:فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: یگان های مختلف انتظامی شهرستان بوشهر در چند روزگذشته در ۴ عملیات جداگانه موفق به دستگیری ۵تفر سارق و کشف ۲۲فقره سرقت شدند.
به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر سرهنگ ابراهیم عرب زاده در شرح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو یکی از واحدهای گشت انتظامی کلانتری ۱۱بوشهر سارقی به هویت “ر.م”را شناسایی و دستگیر کرد.
وی افزود:این سارق تا کنون به ۱۲فقره سرقت قطعات خودرو و وسایل داخل خودرو در شهر بوشهر اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری یک سارق سیم و کابل برق بوسیله کلانتری ۲۱عالیشهر خبر داد و تصریح کرد:این سارق به ۴فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرده که همه اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شده است.
به گفته سرهنگ عرب زاده مامورین کلانتری ۱۴تنگک نیز سارق سابقه داری به هویت”ح.غ”را شناسایی و دستگیر کردند که تاکنون به ۵فقره سرقت داخل خودرو اعتراف نمود
سرهنگ عرب زاده همچنین اظهار داشت، در پی سرقت به عنف یک دستگاه تلفن همراه در شهر چعادک و مراجعه مالباخته به کلانتری و انجام تحقیقات فنی و پلیسی سارق به هویت “ع.ش” شناسایی شد.
وی خاطرنشان کرد، در یک عملیات پلیسی این سارق کمتر از ۴ساعت دستگیر شد که نیز اعتراف سرقت را با همدستی فردی به هویت “الف، ع” انجام داده
گفتنی است، همدست این سارق نیز شناسایی و دستگیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر