شما اینجا هستید

اخبار » ناکامی سارقان در دزدیدن کابل های برق/ یکی از سارقان خودکشی کرد
گروه : اخبار

خبر بندر:جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت:دونفر سارق سیم و کابل برق که با حضور به موقع پلیس در سرقت ناکام شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت پلیس و مردم کردند که با پاسخ متقابل پلیس یکی از سارقین مجروح و دیگری خودکشی کرد.
به گزارش خبر بندر:سرهنگ علیرضا رزمی در شرح جزییات بیشتر این حادثه گفت:در پی تماس تلفنی ساعت ۶بامداد امروز مردم روستای”نوکار گزی”از توابع بخش “کره بند” شهرستان بوشهر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر سرقت سیم و کابل برق روستا بوسیله دونفر سارق ، مامورین پاسگاه انتظامی کره بند به محل حادثه اعزام شدتد.
وی افزود:پس از حضور گشت پلیس در محل حادثه مشخص شد دونفر سارق به هویت “محمدحسن”و”مهدی”ساکن یکی از استانهای همجوار در حال سرقت سیم و کابل برق روستا می باشند.
به گفته سرهنگ رزمی سارقین بدون توجه به اخطار و دستور” ایست پلیس” اقدام به درگیری و در حین درگیری با اسلحه سوزنی به سمت مردم و پلیس شلیک می کردند که سه نفر از اهالی روستا زخمی و دودستگاه خودرو نیز دچار خسارات زیادی گردید.
وی تصریح کرد:نیروهای پلیس حاضر در صحنه با رعایت همه جوانب احتیاط با شلیک ۲۴تیرهوایی خواستار تسلیم سارقین شدند ولی سارقین همچنان بدون توجه به دستور پلیس به سمت مردم و پلیس شلیک می کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد:نهایتا پلیس به سمت سارقین مسلح تیراندازی که یکی از سارقین از ناحیه پا مجروح ، دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.
وی بیان کرد:همدست دیگر این سارق که عرصه را برخود تنگ می دید با اسلحه سوزنی که در دست داشت یک تیر به سینه خود شلیک کرد که بر اثر جراحات وارده فوت کرد.
این مقام انتظامی اظهار داشت:لحظاتی قبل نیز سارقی که به بیمارستان اعزام شده بود بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

  1. ناخدا

    مال روستای پیر مهلت بوده اند که یکی از آنها قاتل فراری بوده و احسنت به مردم هوشیار روستای و پلیس زرنگ

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر