شما اینجا هستید

اخبار » سرپرست فرمانداری گناوه: ازهمه ظرفیتهای فکری منطقه استفاده می کنم
گروه : اخبار

خبر بندر:سرپرست فرمانداری گناوه گفت: به عنوان فرماندار درشهرستان نماینده همه جناح ها هستم و از تمام ظرفیت گروهها و خط های فکری در برنامه های توسعه ای برای پیشرفت منطقه بهره خواهم برد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد درجمع اعضای شورای اداری گناوه افزود: این شهرستان دارای پروژه های مهم و ظرفیت و قابلیت های فراوانی از جمله در زمینه گردشگری، تجاری و صیادی است که با کمک و توانمندی مدیران و بهره گیری از نظرات نخبگان و گروههای مختلف و رسانه ها در ارتقا و تقویت این فرصت ها تلاش خواهم کرد.
وی به پروژه های مهم دولت تدبیر و امید در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بزرگراه گناوه – دیلم، گناوه – میشان، بهسازی راه گناوه و گوره به گچساران و احداث میدان امام علی (ع) از مهم ترین این پروژه ها در بخش راههاست که برای سرعت بخشیدن آنها با استفاده از نظرات فکری نخبگان در دستور کاری جدی قرار خواهد گرفت.
سرپرست فرمانداری گناوه بیان کرد: با توجه به قابلیت و ظرفیت های شهرستان ازجمله تجارت، گردشگری، صیادی، فرهنگی وهنری و ورزشی تشکیل کارگروه ها در هر بخش الزامی است که در اولویت های کاری قرار می گیرد.
وی به موفقیت های مهم دولت در سال های ۹۳ و ۹۴ با وجود تحریم و محدودیت ها اشاره کرد و گفت: با به فرجام رسیدن برجام در سایه رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب و برگزاری انتخابات باشکوه هفتم اسفند تحول نوینی در سطح داخلی و بین المللی نصیب نظام و کشور شد.
سرپرست فرمانداری گناوه بیان کرد: به رسانه ها، خبرنگاران و روابط عمومی ها احترام خاصی قائلم و از آنان انتظار داریم با قلم خود آن دینی را که به منطقه دارند، ادا کنند.
پاک نژاد، عزت و سربلندی نظام و انقلاب را مدیون شهدا و ایثارگران دانست و گفت: همانگونه که رسیدگی و توجه ویژه به امور این قشر ازسوی رئیس جمهوری بجد مورد توجه قرار دارد در این شهرستان نیز در دستور کار است.
وی، تعامل و همکاری با سپاه شهرستان را از دیگر برنامه های اولویت دار عنوان کرد و افزود: این نهاد مقدس در طول سال برنامه های مهمی اجرا می کند که که همه موظفیم همکاری و یاری کنیم.
وی شفافیت و قاطعیت درگفتار و عمل را از خصلت های مدیران دانست و بر ارایه خدمات شایسته مدیران دستگاههای اجرایی به مردم این شهرستان تاکید کرد.
فرماندارسابق گناوه هم باقدردانی از همکاری و تعامل مسئولان و مردم این منطقه در مدت خدمت خود در این شهرستان گفت: درطول این مدت تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت شهرستان بکار بستم.
عبدالنبی یوسفی افزود: شهرستان گناوه دارای ظرفیت ها و قابلیت های زیادی است که نیاز به نگاه خاص و ویژه ای از سوی مقامات کشوری و استانی دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر