شما اینجا هستید

اخبار » وقتی تلویزیون لوگوی یکی از شبکه هایش را از اثر هنرمند بوشهری کپی می کند+تصاویر
گروه : اخبار

وقتی تلویزیون لوگوی یکی از شبکه هایش را از اثر هنرمند بوشهری کپی می کند
IMG_20160407_160412
خبر بندر: مسئولین صدا و سیما چند وقتی است برای عقب نیفتادن از قافله شبکه های تلویزیونی دنیا به فکر جذابیت های بیشتر در شبکه هایش افتاده اند و فعلا تصمیم گرفته تا لوگوی شبکه هایش و گرافیک برنامه های تلویزیونیش را عوض کند، یکی از شبکه های نسبتا موفق صدا و سیما که در بین همه شبکه های تلویزیونی توانسته رضایت نسبی بینندگان را فراهم کند شبکه مستند است که چند وقتی است با لوگوی جدید و زیبایی بر صفحه گیرنده های تلویزیونی خودنمایی می کند.
لوگوی جدید شبکه مستند اما برای بوشهری ها خیلی آشناست چون پیش از این بسیاری از بوشهری ها بخصوص اهالی هنرمند و گرافیست ها و برنامه سازان تلویزیون بوشهر آن را در برنامه های مختلف دیده اند.
لوگوی جدید شبکه مستند شباهت بسیار زیادی به آرم و لوگوی برنامه دایره دارد که سالهاست از تلویزیون بوشهر پخش می شود و گرافیست و طراح این لوگو کسی نبوده جز جواد رمضانی گرافیست و انیمیشن ساز و هنرمند محجوب بوشهری که در حوزه هنر در بوشهر صاحب سبک و اعتبار است.
این لوگو پیش از این برای برنامه تلویزیونی دایره ساخته شده که در پنج سری در سالهای ۷۷،۷۸،۸۱و اخیرا در سال ۹۴ از شبکه استانی بوشهر پخش گردیده است. همچنین این اثر هنری و این لوگو که با استفاده از شکل هندسی دایره ساخته شده و دقیقا دایره را در ذهن متبادر می کند از سوی خالق آن یعنی آقای رمضانی پیش از آن به عنوان نام کارگاه و استودیو انمیشن سازی ایشان استفاده شده بوده و به نوعی بیشتر هنرمندان بوشهری جناب آقای رمضانی را با این لوگو می شناسند.
حالا استفاده از این اثر در شبکه مستند و تشابه بسیارزیاد و نزدیک لوگوی این شبکه به این اثر مطرح ومهم و عدم اطلاع ایشان از این کار صدا و سیما باعث دلخوری این هنرمند گردیده و گویا قرار است از طریق صدا و سیما و مراجع ذیربط پیگیر حقوق قانونی خود باشد
IMG-20160407-WA0004
لوگوی برنامه دایره اثر جواد رمضانی
IMG-20160407-WA0003
لوگوی شبکه مستند

  1. محمد

    ننگ باد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر