شما اینجا هستید

اخبار » محمد رضا عرب زاده شهردار گناوه شد
گروه : اخبار , ویژه

شهردار جدید گناوه انتخاب شد

با نظر و رای اعضای شورای اسلامی شهر گناوه محمد رضا عرب زاده به عنوان شهردار بندر گناوه انتخاب گردید .

نادر پهلوان زاده رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در پایان جلسه شورای شهر گناوه در آخرین ساعات دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار صدای بندر گفت : با توجه به در خواست های مکرر شهرووندان در خصوص عوض شدن شهردار و انتخاب شهردار جدید به محض شروع به کار شورای جدید سرپرستی برای شهرداری انتخاب و پس از آن به صورت فشرده با ۶ نفر از کاندیداهای تصدی شهرداری گناوه جلساتی را برگزار نمودیم که از جمله آنها می توان به آقاین ماشا الله احمدی فرمامندار سابق دیلم ،مهندس پروانه ، مهندس منصوری ،مهندس راهنما شهردار سابق سی سخت، مهندس ابراهیم احمدی ،و مهندس شریف معاون شهردار شیراز  اشاره نمود.

وی افزود در جلسه دو شنبه شب شورا و با آرا اعضا آقای محمد رضا عرب زاده با کسب هشت رای از ۹ رای شورا به عنوان شهردار گناوه انتخاب گردید .

پهلوان زاده همچنین از برنامه ریزی کوتاه مدت مثل اسفالت معابر همسان سازی تابلوها و نماهای شهری و بلند مدت مثل توسعه ساحل شمالی شهر را از جمله اقدامات شورای درآینده خبر داد.

وی گفت با تقویت و کمیسیون های تخصصی شورا سعی می کنیم از صاحب نظران این عرصه استفاده کنیم وی  ساخت مجتمع بزرگ ورزشی ،ایجاد صندوق حمایت از هنرمندان و ورزشکاران  را از دیگر اقدامات آتی مدیریت شهری در گناوه دانست.

رییس شورای شهر گناوه افزود انچه به ما اطلاع داده اند این است که شهرداری گناوه ۱۲ میلیارد از منابع داخلی و ۳۰میلیارد از طرح های استانی بدهی دارد و اعضای شورا در حال برسی آن هستند و در آینده رقم دقیق بدهی شهرداری به اطلاع همشهریان رسانده خواهد شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر