شما اینجا هستید

اخبار » کشف صد در صد جرایم خشن در شهرستان بوشهر/دستگیری قاتل ۴۴ ساله ساعتی پس از قتل در برازجان
گروه : اخبار

خبر بندر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت، با اجرای طرح امنیت اجتماعی و همکاری پلیس آگاهی استان صددرصد جرایم خشن شهرستان بوشهر از ابتدای سال جاری تا کنون کشف و مجرمین آن شناسایی و دستگیر شده اند.
سرهنگ ابراهیم عرب زاده در تشریح عملکرد فروردین ماه واحدهای انتظامی این شهرستان اظهار داشت، در مدت یاد شده کشف انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد، در این مدت دستگیری مجرمین نسبت به مدت مشابه سال قبل۹۲ درصد افزایش داشته است.
به گفته سرهنگ عرب زاده در یکماهه سال جاری ۲کیلو و هشتصد گرم انواع موادمخدر در سطح شهرستان بوشهر کشف، ۲۶ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و سه باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز منهدم شده است.
وی از انهدام ۵باند سرقت و دستگیری ۱۴نفر سارق منزل، اماکن، خودرو و موتورسیکلت خبر داد و خاطرنشان ساخت، از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۷نفر به اتهام ایجاد مزاحمت دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با تاکید بر اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح امنیت ساحل و تفرجگاهها و برخورد با خودروهای مزاحم تصریح کرد، از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم توقیف شده است.

((دستگیری قاتل ۴۴ ساله ساعتی پس از قتل در برازجان))
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت، مرد ۴۴ساله ای که پسر عموی ۵۲ ساله اش را با شلیک ۵گلوله در برازجان به قتل رسانده و متواری شده بود، کمتر از سه ساعت پس از قتل شناسایی و دستگیر شد.
سردار حیدر عباس زاده گفت، غروب چهارمین روز اردیبهشت ماه مرد ۴۴ساله ای به هویت”م.پ”به درب منزل پسرعموی خود به هویت “الف.پ”واقع در حوالی استادیوم ورزشی برازجان رفته و با زدن آیفن صاحب خانه را به درب حیاط فرا می خواند.
وی اضافه کرد، پس از گفتگویی کوتاه بین طرفین فرد مهاجم با شلیک ۵گلوله سینه، شکم و قلب صاحب خانه را مورد هدف قرار داده و متواری می شود.
به گفته فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر فرد مضروب به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان ۱۷شهریور برازجان فوت کرد و قاتل نیز کمتر از سه ساعت پس از قتل شناسایی ، دستگیر و سلاح بکاررفته درقتل از وی کشف شد.
سردار عباس زاده اظهار داشت، متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت آنرا اختلاف خانوادگی و خصومت شخصی عنوان کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر