شما اینجا هستید

ویژه » دوره آموزشی مدیریت سبز در استان بوشهر برگزار شد
گروه : ویژه

خبر بندر:دوره آموزشی مدیریت سبز برای نمایندگان مدیریت سبز دستگاههای اجرایی استان بوشهر برگزار شد.
به گزارشخبر بندر به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان بوشهر، بر اساس ماده ۱۹۰ قانون برنامه پنجم توسعه کشور و طبق ماده ۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۴، دوره آموزشی محیط زیست مدیریت سبز با حضور کلیه نمایندگان دستگاههای اجرایی استان بوشهر برگزار شد.

حسین دلشب مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اعلام این خبر گفت : این اداره کل ضمن مکاتبه با استانداری و دستگاههای اجرایی سطح استان، اقدامات لازم را به منظور اجرای دوره آموزشی مدیریت سبز به عمل آورده و در دوره آموزشی برگزار شده ،مبانی محیط زیست و اجرای مدیریت سبز به شرکت کنندگان ارائه شده است .
دلشب گفت: هدف از اجرای مدیریت سبز کاهش هزینه و آثار منفی زیست محیطی ناشی از مصرف در دستگاههای دولتی از طریق اجرای نظام مدیریت محیط زیستی، تغییر الگوی مصرف، مصرف بهینه منابع و کاهش ضایعات و در نهایت بهبود محیط زیست است.

دلشب افزود :با توجه به شعار امسال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل، اجرای این دوره ها لازم و ضروری است و کلیه دستگاههای اجرایی استان نسبت به برنامه ریزی و برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز اقدام کنند و گام های لازم را در مصرف بهینه منابع ، کاهش هزینه های جاری و در نتیجه حفظ محیط زیست بردارند .
IMG-20160426-WA0001

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر