شما اینجا هستید

اخبار » ایرانجوان برد و سه پله صعود کرد

خبر بندر:تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان به پیروزی رسید تا سه پله در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال صعود کند و به ماندگاری در لیگ امیدوارتر شود.

به گزارش خبربندر:از هفته سی‌وپنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میزبان آلومینیوم هرمزگان بود.

ایرانجوان که در این مسابقه تلاش داشت تا ماندگاری خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را با کسب سه امتیاز این مسابقه تثبیت کند، از ابتدای مسابقه حملات زیادی را روی دروازه تیم آلومینیوم هرمزگان تدارک دید.

نیمه اول این مسابقه با وجود برتری و مالکیت توپ ایرانجوانی‌ها بدون گل به پایان رسید تا دو تیم چشمشان به اتفاقات نیمه دوم این مسابقه باشد.

در نیمه دوم نیز ایرانجوان تیم برتر مسابقه بود و حملات گسترده‌ای روی دروازه حریف تدارک و بالاخره در دقیقه ۷۱ این مسابقه توسط امین مشایخی به گل رسید.

بعد از این گل، تیم آلومینیوم هرمزگان حملات خود را روی دروازه ایرانجوان بیشتر کرد و چند موقعیت نیز روی دروازه بوشهری‌ها ایجاد کرد ولی این موقعیت‌ها حاصلی برای این تیم نداشت.

ایرانجوان بوشهر نیز صاحب چند موقعیت دیگر برای افزایش تعداد گل‌های خود شد ولی این مسابقه در پایان با همین تک گل به پایان رسید تا ایرانجوانی‌ها تا حدودی از ماندگاری خود در لیگ دسته اول فوتبال مطمئن شوند.

ایرانجوان با کسب سه امتیاز شیرین این مسابقه ۴۵ امتیازی شد و به سه پله صعود به رده دهم جدول رسید. آلومینیوم هرمزگان نیز همچنان با ۲۵ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

داوری این مسابقه را حسام عرب، مهدی سیفی، امیر محمد داودزاده و حامد صادقی‌جو برعهده داشتند و ناظر مسابقه نیز هدایت ممبینی بود.

تنها اخراجی این مسابقه امین مشایخ گلزن تک‌گل مسابقه بود.(مهر)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر