شما اینجا هستید

اخبار » اطلاعیه دفتر امام جمعه گناوه در خصوص تعطیلی بازار
گروه : اخبار

به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه؛جمعی از بازاریان و هیئت امنای بازار در دفتر امام جمعه گناوه با حضورامام جمعه،فرماندار وجمعی دیگر از مسئولان به گفتگو نشستند
در ابتدای این جلسه بازاریان بصورت شفاف خواسته های خود را مطرح نمودند.
امام جمعه گناوه با بیان اینکه خواسته مردم ما بحق است و سخن ما نیز سخن شماست افزود : درباره معیشت مردم بی تدبیری صورت گرفته است مردم نباید از نان بیفتند مسئولین شما نیز فرزند دریا و با دریا و دریا نوردی بزرگ شده اند.
وی در ادامه تصریح کرد : مردم عزیز ما بدانند از ابتدا مسئولین شما از جمله استاندار محترم آقای سالاری، فرماندار محترم آقای پاک نژاد،منتخب مردم حجت الاسلام خدری و دیگر مسئولین پیگیر حل مسئله بوده اند و الان نیز در کنار شما و برای شما تلاش می کنند؛ مسئله درحال حل شدن است و بزودی اعلام خواهد شد خواسته ما از مردم خوبمان آن ست که اجازه ندهند پیگیری های مسئولین شما و شیرینی این گره گشایی در دهان همگان تلخ شده و تلاش های مسئولین در انتهای راه ودقیقا در همان لحظه ای که کار پایان یافته است ازبین برود.
حجت الاسلام رکنی حسینی عنوان کرد : تمام مسئولین به این موضوع که شغل مردم استان ما وابسته به دریاست واقفند و در این مدت نیز بیکار نبوده اند بنده نیز همواره زبان گویای مشکلات مردم از طریق تریبون نماز جمعه بوده ام هم اکنون  نیز خبرهای خوشی درراه است مردم هوشیار باشند و همدیگر را به شکیبایی دعوت نمایند.
وی در پایان افزود : در سال های قبل نیز ما شاهد چنین مشکلی بوده ایم منتهی با درایت شما بازارایان و حضور در دفتر اینجانب الحمدالله میوه این صبر چیده شد فردا نیز همه بازایان و کسبه انشاءالله با توکل بر خدادر ب مغازه ها را باز نمایند و بار دیگر کسب و کار و سرزندگی و نشاط را در شهر به جریان بیندازند ما تا حل شدن کامل  مسئله ته لنجی که حق ماست در کنار شما هستیم و تلاش هاو زحمات مسئولین استانی و شهرستانی  منجر به حل موضوع شده است.

🔹🔹فرماندار گناوه نیز در این جلسه گفت : با اطمینان خاطر می گویم دکتر سالاری استاندارمحترم  و تمامی مسئولان استان باشما متفق القول هستند،استاندارمحترم بطور مکرر با حضور درمرکز کشور و مذاکرات طولانی مدت با هیئت دولت و مسئولان گمرکات کل کشور همه مسئولان کشوری را درباره حق شما توجیه نموده است و هم اکنون نیز با دست پر و بدون ذره ای اجحاف درحق شما و آنچه به سود مردم عزیز ما بوده است خبرهای خوبی دارند.
🔹پاکنژاد فرماندارگناوه ابراز داشت : همه ما دل درگرو انقلاب و نظام داریم و الان نیز کار تمام شده است مبادا با غفلت و ماجراجویی عده ای قلیل تمام دستآوردهای مسئولین شما بر باد رود ما همراه و یاور شما بوده ایم و انتظار داریم شما هم درکنار ما باشید.

🔹🔹رئیس اداره اطلاعا ت شهرستان نیز گفت : اداره اطلاعات شهرستان نیز در کنار شماست؛مبادا کاری صورت پذیردکه به امنیت ما خدشه وارد شود عقلا و دلسوزان بازار جلوی شیطنت ها را بگیرند ما نیز تا آخر در کنار شما ایستاده ایم.
وی درادامه خاطر نشان کرد : اما درارتباط با هرگونه ماجراجویی عده ای قلیل که از جنس مردم و دلسوز مردم نیستند بشدت برخود خواهیم نمود و قانون به هیچ وجه اجازه فرصت طلبی به افراد سودجو که بدنبال ناامن کردن شهر هستندرا نخواهد داد.

🔹 در پایان این نشست هیات امنا و بازاریان گناوه تصمیم به بازگشایی مجدد بازار از صبح فردا گرفتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر