شما اینجا هستید

اخبار » بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان در آتش سوخت
گروه : اخبار

خبر بندر: بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان استان بوشهر بامداد روز سه شنبه آتش گرفت.

 به گزارش خبر بندر این آتش سوزی از حدود ساعت چهار بامداد آغاز شده و تا ساغت مخابره خبر همچنان ادامه دارد.
براساس این گزارش با وجود حضور و تلاش نیروهای آتش نشانی از شهرهای برازجان، دالکی و دیگر مناطق اطراف اما به علت گستردگی آن هنوز موفق به خاموش کردن آتش نشده اند.با کمک نیروهای بیمارستان و امداد و آتش نشانی، بیماران بستری در این بیمارستان تخلیه و به خارج ساختمان منتقل شدند.هنوز علت آتش سوزی که از بخش آی سی یو آغاز شده مشخص نیست.براساس گزارش منابع غیر رسمی احتمال مرگ یک نفر بر اثر این آتش سوزی وجود دارد.اگرچه مسئولان در محل حادثه حضور دارند اما خبرنگار ایرنا موفق به گفت وگو با آنها نشده است.شهر برازجان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان در فاصله ۶۵ کیلومتری شرق بوشهر واقع است. بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان بیش از ۴۰ سال قدمت دارد که اخیرا بازسازی شده بود.
ایرنا

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر نیز گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان بامداد سه‌شنبه دچار آتش سوزی شد و در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با تشریح این حادثه اظهار داشت: این آتش‌سوزی صبح امروز در بخش درمانگاه تخصصی قلب بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان رخ داد که با تلاش‌های نیروهای امدادی این آتش هم‌اکنون مهار شده است.

قاسم قائدی اضافه کرد: هم اکنون نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در حال پاکسازی و لکه گیری محل حادثه هستند.

وی بیان کرد: ۱۳ بیمار در این بخش حضور داشتند که با اقدام به موقع نسبت به انتقال این بیماران به بیمارستان شهید گنجی بارزجان اقدام شد و هم‌اکنون در سلامت کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: یکی از بیماران که خانمی حدود ۶۰ ساله بوده دچار خفگی شد و جان خود را از دست داده است.

وی اتصالی برق را علت احتمالی بروز این آتش‌سوزی عنوان کرد و ادامه داد: برآورد خسارت‌های این آتش‌سوزی هنوز انجام نشده است و در صورت محاسبه خسارت اعلام خواهد شد.

مهر

۲۰۶۶۵۷۱ ۲۰۶۶۵۷۲

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر