شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر ازمدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بندر گناوه
گروه : اخبار

خبر بندر:به همت مجموعه فرهنگی ، هنری ایلیا و از سوی هنرمندان تئاتر  از خدمات فرهنگی و هنری مهندس سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر شد.

به گزارش خبر بندر؛در جشن اردیبهشت تئاتر که به همت مجموعه فرهنگی و هنری ایلیا و با حضور هنرمندان تئاتر استان برگزار شد از مهندس سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران بخاطر حمایت از هنر تئاتر در استان بوشهر بصورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

IMG-20160514-WA0006

در این نشست صمیمانه که با حضور خوب علاقمندان تئاتر استان بوشهر در گناوه برگزار می گردید مهندس موسوی گفت: بحمد الله امروز هنرمندان تئاتر استان بوشهر نشان داده اند که حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی  با اشاره به اینکه پتانسیل بسیار بالایی در حوزه تئاتر استان بوشهر وجود دارد و باید مدیریت شود تا به نحومطلوبی  بتوانند آثارشان را ارائه نمایند افزود: چند سالی است که ما توانسته ایم با راه اندازی جشنواره تئاتر دینی و تئاتر کودک با مرکزیت جزیره خارگ  گامی مهم دراین زمینه برداریم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم تئاتر امروز ایران تولید متون نمایشی می باشد که ما با راه اندازی و شکل دهی جشنواره نمایشنامه نویسی نفت در حال مهیا نمودن بستر مناسبی جهت  تولید آثار فاخر در حوزه نمایشنامه نویسی در سطح کشور هستیم

مهندس موسوی  با اشاره به برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر و جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود  در گناوه به عنوان نمونه ای از توانمندی های هنرمندان استان بوشهر خواستار توجه و حمایت از این  فعالیت های هنری شد.

وی فعالیت های مجموعه  هنری ایلیا را که با ایجاد کانون ها و انجمن های خصوصی به دنبال خدمات فرهنگی  به هم استانی ها هستند را ستود و گفت انشالله سعی می کنیم که از این نوع فعالیت ها حمایت کنیم.

دبیر برگزاری همایش اردیبهشت تئاتر در گناوه ومدیر مجموعه فرهنگی و هنری ایلیا  نیز در این نشست گفت: امروزه فضای فرهنگی و هنری ما نیاز به کسای دارند که در عمل همراه با هنرمندان و جامعه فرهنگی استان باشند

محمد مظفری هنرمند و پژوهشگر  حوزه تئاتر افزود: مهندس سید پیروز موسوی به عنوان مدیری که در کنار فعالیت شبانه روزی در حوزه انرژی  و وزارت نفت در حوزه های فرهنگی و هنری دغدغه های زیادی دارد افزود: خوشحالیم امروز از فردی تجلیل می کنیم  که در عمل نشان داده که همراه و یاور هنرمندان تئاتر استان  بوشهر است.

وی افزود: راه اندازی جشنواره های مختلف تئاتری با موضوع کودک، دینی ، دفاع مقدس و نمایشنامه نویسی در جزیره خارگ  و عسلویه  از جمله یادگارهای این مدیر فرهنگ دوست می باشد.در پایان این مراسم از بیش از شصت نفر از هنرمندان تئاتری تقدیر بعمل آمد

IMG-20160514-WA0013IMG-20160514-WA0015

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر