شما اینجا هستید

اخبار » هر ۳۵ ساعت یک نفر در تصادفات استان بوشهر جان خود را ازدست داده اند
گروه : اخبار

خبر بندر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در سال گذشته هر ۳۵ ساعت یک نفر در تصادفات جان باخت.

به گزارش خبر بندر سید محمد حسن باستی پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور بهبود روند تردد در محورهای استان بوشهر طرح‌های مناسبی را مد نظر داریم و امیدواریم این طرح منجر به افزایش ایمنی ترددها در استان شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش رسانه‌ها برای افزایش آگاهی مردم از قوانین رانندگی و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، بیان کرد: به منظور ارائه راهکارهای لازم برای کاهش تصادفات در استان کمیته ویژه مطالعات و بررسی کارشناسانه باید تشکیل شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فوت ۲۴۹ نفر در تصادفات درون و برون شهری استان بوشهر در سال گذشته، خاطرنشان کرد: این آمار بیانگر این است که هر ۳۵ ساعت یک نفر در تصادفات استان جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه سه عامل جاده‌ای، خودرویی و انسانی در تصادفات نقش‌آفرین هستند، بیان کرد: توسعه راه‌ها و بهبود وضعیت جاده‌ای استان یکی از برنامه‌های مهم استان است که اعتبارات زیادی به این منظور تخصیص یافته است.

باستی با اشاره به اینکه امسال همه محورهای راه‌های استان بوشهر به‌غیراز یک محور به چهار خطه تبدیل می‌شود، تصریح کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان محور دالکی به کنارتخته است که در حال تبدیل به محور چهارخطه است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر جزو سه استان برتر کشور در زمینه ایمنی راه‌ها است، افزود: به منظور افزایش ایمنی ترددها در محورهای مواصلاتی استان، امکانات و تجهیزات مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر