شما اینجا هستید

اخبار » بارگیری همزمان هشت نفتکش در پایانه خارگ
گروه : اخبار

خبر بندر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با توسعه زیرساختهای صادراتی نفت خام کشور در دوسال اخیر درجزیره خارگ بعنوان بزرگترین پایانه نفتی کشور، هشت فروند نفتکش به طور همزمان در اسکله شرقی، غربی خارگ و یک نفتکش بصورت کشتی به کشتی در این پایانه پهلودهی و بارگیری کردند.

به گزارش خبر بندر: روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران روز یکشنبه به نقل از سید پیروز موسوی افزود: مهندسان و متخصصان پایانه نفتی بخشهای تخصصی پایانه نفتی جزیره خارگ را بومی سازی کرده‌اند که ظرفیتهای مناسبی برای توسعه صادرات نفت فراهم شده است.
وی بیان کرد: متخصصان وزارت نفت در خارگ در حوزه‌های ساخت و تعمیرات مشارکت جدی دارند به‌گونه‌ای که اقتصاد مقاومتی در جزیره خارگ به مرحله عملیاتی درآمده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: در این ارتباط ارتقای بهره ‌وری مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی در اولویت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال جاری قرار گرفته است.
جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب این بندر در آبهای خلیج فارس واقع است و هم اکنون بیش از ۹۵درصد صادرات نفت کشور از این پایانه انجام می شود. ایرنا

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر