شما اینجا هستید

اخبار » بحران آب جدی است/ برخی نقاط استان بوشهر به‌وسیله تانکر آبرسانی می‌شود
گروه : اخبار

 خبر بندر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برخی نقاط استان بوشهر به‌وسیله تانکر آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبر بندر: کیقباد یاکیده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب در استان بوشهر به ۸۱۵ هزار نفر خدمات‌دهی می‌کند که تلاش می‌شود  آب مورد نیاز برای این خانوارها تامین شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده آب مصرفی استان بوشهر از استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد وارد استان می‌شود، گفت: روزانه ۱۵۵ هزار متر مکعب آب از خط کوثر و ۸۴ هزار مترمکعب نیز از خط کازرون وارد استان بوشهر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه این میزان ورود آب جوابگوی نیازهای استان نیست، بیان کرد: برخی نقاط استان بوشهر از داشتن آب در شبکه آبرسانی بی‌بهره هستند که این مناطق به‌وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی با اشاره به توزیع روزانه ۲۵۰ مترمکعب آب آشامیدنی در شهرهای استان بوشهر به‌وسیله تانکرهای آبرسان، اضافه کرد: تابستانی سخت از نظر آبی در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود و از همه ظرفیت‌ها برای آبرسانی مناسب به مردم استفاده می‌کنیم.

یاکیده یکی از مهمترین راهکارها برای عبور از این بحران آبی در استان را رعایت فرهنگ صحیح مصرف آب دانست و افزود: همه باید تلاش کنند روش‌های صحیح مصرف را داشته و از مصرف غیرضروری پرهیز کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به فرسودگی بالای شبکه‌های آبرسانی استان اشاره کرد و ادامه داد: این فرسودگی باعث هدررفت بالای آب شده و نیاز است بازسازی و نوسازی شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر