شما اینجا هستید

اخبار » خبرنگاران شهرستان دیلم تجلیل شدند
گروه : اخبار

صدای بندر: بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت محمودصارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از خبرنگاران شهرستان دیلم در آیینی تجلیل شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان در این آیین با اشاره به جایگاه خبر و خبرنگاری گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.
کریم علی حسنی با بیان اینکه رسانه ها باید بر عملکرد خود نظارت و اشراف کامل داشته باشند، اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند کارهایش بدون عیب و نقص است و خبرنگاران باید در انعکاس اخبار دقت داشته باشند و اخبار را صادقانه به مردم انتقال دهند تا موجب تشویش اذهان عمومی نشود.
وی اضافه کرد: همه ادارات موظف هستند با خبرنگاران تعامل داشته باشند و همکاری های لازم را با این قشر داشته باشند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم هم با تبریک روز خبرنگار گفت: یک خبرنگار خوب باید دارای روابط عمومی بالا، قوه تجزیه و تحلیل مسائل و همیشه به روز باشد.
عبدالصمد دشتی افزود: خبرنگاران باید امانت دار خوبی برای مردم باشند و اصل خبر را بدون تغییر منتقل کنند و از تخریب خودداری کنند تا در وظیفه خطیر خود موفق باشند.
وی با اشاره به حساسیت کار خبرنگاران، گفت: اصلی ترین وظیفه خبرنگاران انتقال پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.
دشتی خاطرنشان کرد: جهت آگاهی و انتقال عملکرد دولت در یکساله اخیر برگزاری نشست های خبری مدیران با خبرنگاران نیازمند رپرتاژ خبری است که ضمن حمایت از این قشر شاهد انعکاس مطلوب برنامه ها و عملکرد دولت در رسانه ها باشیم.
وی از برگزاری اولین جشنواره خبر و رسانه شهید رجایی خبر داد و گفت این جشنواره در سه بخش خبر،عکس و مصاحبه در سطح استان برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیلم اضافه کرد :نبود دوره های خبرنگاری،نبود کمترین امکانات وتجهیزات خبری و تصویری و عدم حمایت لازم از خبرنگاران باعث کم انگیزگی این قشر از جامعه شده است که باید تدابیر لازم بعمل آید.
وی گفت: تلاش مقطعی در حوزه خبر و خبر رسانی هیچ گونه کمکی به توسعه و رشد جامعه نخواهد کرد و خبرنگاران را از وظیفه اصلی خود بدور خواهد کرد.
در این نشست مدیران سایت های خبری و خبرنگاران شهرستان به ارائه دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر