شما اینجا هستید

اخبار » ساحل روستاهای شهرستان گناوه ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد
گروه : اخبار

خبر بندر:  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: ساحل روستاهای شهرستان گناوه ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امیرزاده پیش از در دیدار با مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: در استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی برای گردشگری وجود دارد و هر ساله شاهد حضور خیل عظیم گرشگران هستیم.

وی از سواحل استان بوشهر به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌ها و شاخصه‌های گردشگری استان نام برد و اضافه کرد: شهرستان گناوه دارای سواحل طولانی و بسیار زیبایی است که از مهمترین نقاط گردشگری استان محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر خاطرنشان کرد: ساحل شهرها و روستاهای شهرستان گناوه ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه گردشگری، اشتغال و درآمدزایی استفاده کرد.

امیرزاده به برنامه‌ریزی برای توسعه صنایع دستی اشاره کرد و افزود: صنعت گبه یکی از صنایع بسیار مهم است که تلاش داریم تا زمینه گسترش اشتغال و درآمدزایی در این حوزه را فراهم سازیم.

حسین امیری معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری گناوه نیز بر لزوم توسعه برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و گفت: به منظور ایجاد دهکده گردشگری باید خانه‌باغ‌ها ساماندهی شوند.

دانیال اسفندیاری بخشدارمرکزی گناوه نیز بیان کرد: ساحل روستاهای بینک و چاهک دارای چشم‌اندازهای بسیار زیبایی هستند که می‌تواند به مناطق گردشگری تبدیل شوند و باید زیرساخت‌های لازم ایجاد شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر