شما اینجا هستید

اخبار » گسترش شبکه های فعال اجتماعی انسجام اجتماعی را در پی دارد

 

خبر بندر:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: گسترش فعالیت های شبکه های اجتماعی  منجر به انسجام اجتماعی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبر بندر؛دکتر مجید خورشیدی معاون سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی استانداری بوشهر در باازدید از پایگاه های هلال احمر در سطح شهر بوشهر با اشاره به فعالیت های مهم فرهنگی، امدادی و اجتماعی هلال احمر خواستار توجه بیشتر جامعه و بخصوص نسل جوان به فعالیت های این نهاد مهم شد.

وی افزود: امروز بیشتر از هر روز دیگر جامعه نیاز به  حضور شبکه های اجتماعی فعال در حوزه های اجتماعی دارد و در این بین جوانان به عنوان ستون اصلی این شبکه ها باید نقش آفرینی کنند.

معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر با تشکر از حضور مداوم و ۲۴ ساعته اعضای هلال احمر در سطح استان در قالب تیم های مختلف امدادی، فرهنگی و اجتماعی  از تلاش های این عزیزان  در ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران تشکر کرد.

دکتر خورشیدی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی هلال احمر  به عنوان یک سازمان مردمی خدمت به مردم است افزود: گردشگران و مسافران نوروزی در طول ایام تعطیل  لازم است به توصیه های متولیان امنیت سفرها  بخصوص هلال احمر توجه کنند.

وی با تشکر از فعالیت های صورت گرفته در هلال احمر استان در جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی  به خانواده ها و کودکان و نوجوانان افزود: باید نسل جدید و بخصوص کودکان را به فعالیت های این نهاد مهم اجتماعی آشنا کرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر