شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مراجعه بیش از ۲۸۰۰ نفر به بیمارستان دیلم در ایام نوروز
گروه : سرخط خبرها

دیلم – طاهری نیا: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: درتعطیلات نوروز بیش از ۲۸۰۰ نفر به بیمارستان دیلم مراجعه کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت وردمان دیلم،عبدالحسین ناصری صبح امروز در گفتگو با روابط عمومی شبکه اظهار داشت: از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال ۹۰۶ نفر به پایگاه سلامت نورزوی مستقر در ساحل دیلم مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.
وی اضافه کرد: در همین مدت ۱۵۹ نفر به پایگاههای اورژانس شهری و جاده ای مراجعه کردند.
ناصری افزود: با استقرار این پایگاه ساحلی خدمت رسانی به مسافرین در کمپهای ساحلی تسهیل یافته و رضایت مندی مسافرین و میهمانان نوروزی را در پی داشت.
ناصری تصریح کرد: در این مدت ۱۲۵۴ نفر به پزشک عمومی، ۸۳ نفر به دندانپزشک،۱۵۵ نفر به آزمایشگاه و۷۰ نفر به مامایی مراجعه و ۸۸۹ مورد تزریقات و پانسمان در مراکز بهداشتی درمانی انجام شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم از مراجعه ۲۸۴۱ نفر به پزشک عمومی بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) خبر داد و افزود: تعداد ۲۱۱۹ نفر به بخش اورزانس،۷۴۳ نفر به آزمایشگاه، ۳۱۷ نفر به رادیولوژی و ۱۷۹ نفر نیز در بخش اورژانس بیمارستان دیلم بستری شدند.
ناصری ازاعزام ۲۳ مورد اعزام بیماران به شهرستانهای همجوار خبر داد و افزود: در این مدت ۲۴ بیمار تصادفی نیز به اورژانس بیمارستان دیلم مراجعه کرده اند که خوشبختانه هیچ مورد منجر به فوتی در تعطیلات نوروز گزارش نشد.
وی اذعان داشت: یک پایگاه اورژانس ساحلی،یک پایگاه اورژانس شهری و دو پایگاه اورژانس بین جاده ای مظفری و حصار خدمات پیش بیمارستانی را دراین ایام نوروز ارائه می کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر