شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بازدید معاونین اجرایی و فنی معاونت بهداشتی دانشگاه از شبکه بهداشت دیلم
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم،معاونین فنی و اجرایی معاونت بهداشتی به منظور بررسی برنامه عملیاتی و مستندات شبکه جهت بازدید وزارتخانه از شبکه های بهداشت ودرمان نشستی با تیم مدیریتی شبکه برگزار کرد.
رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم در این نشست گفت: کلیه مستندات مربوط به برنامه های عملیاتی واحدهای ستادی و مراکز بهداشتی درمانی،کمیته های آموزش سلامت و شهرستان به همراه پایشهای ستادی و بیمه و صورتجلسات مدیریتی و درون بخشی آماده شده است.
عبدالحسین ناصری افزود: این شبکه آمادگی لازم جهت بازدید کارشناسان وزارت بهداشت را دارد و کلیه مستندات را بر اساس چک لیست ارسالی دانشگاه جمع آوری و تدوین نموده است.
دکتر اسماعیلی معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این نشست گفت: برای بهتر شدن روند بازدیدها،بهتراست کل برنامه عملیاتی شهرستان بر اساس چک لیست استان و با یک فرمت یکسان و در یک سیر مشخص شده تدوین شود.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دراین نشست گفت: در روند تکمیل مستندات بایستی انتظارات استان از شهرستان و همچنین انتظارات ستاد شهرستان از واحدهای محیطی مشخص شده و بصورت جداگانه باشد.
محمد مهدی خواجه ئیان افزود: بهتر است جداول عملکرد واحدها همراه با تجزیه و تحلیل و عوامل موثر بر ارتقاء شاخص های عملکردی واحد باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر