شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دلنوشته پسر آهنگران برای خاتمی+عکس
گروه : سرخط خبرها

حجت‌الاسلام محمدعلی آهنگران فرزند حاج صادق آهنگران با درج عکسی از خود و سیدمحمد خاتمی، مطلبی را در وصف رئیس‌جمهور پیشین کشورمان نوشته است.
آفتاب: ، آهنگران می‌نویسد: «باورم نمی‌شد کنارش ایستاده‌ام. مردی به غایت خوش‌مشرب، خوش‌سیما و خوش‌بیان. بعد از اولین عکس، مهربانانه از عکاس خواهش کرد که از زوایای دیگر در کنار من عکس بیندازد و من همچنان محو جمال و مهرورزی و تواضعش بودم.

مردی که هشت سال بر سریر قدرت نشستن و منتخب ملت بودن، اندکی به خاکساری و فروتنی و تواضع او خدشه وارد نکرده و حکمرانی، درخشش گوهر زیبای اصلاح‌گری و رواداری را در وجودش کم‌فروغ نکرده است. بی‌تردید او بر من در حوزه اخلاق و مشرب فکری و سیاسی بیشترین تاثیر را داشته و بسیاری دیگر را به اسلام و روحانیت و تبلیغ دین، شیفته و علاقمند کرده است.

بدون شک نام خاتمی در صفحات تاریخ اسلام و ایران و تشیع در کنار بزرگانی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی، امام موسی صدر و مرحوم شهید دکتر بهشتی رضوان‌الله علیهم خواهد درخشید و برای من الگویی مسلم در زی طلبگی، اخلاق‌مداری و روحانیت خواهد بود؛ هرچند هستند کسانی که پیوسته از سر بی‌حیایی و بی‌تقوایی، این سلاله پاک رسول‌الله و فرزند فاضل و نورانی امام را با تیغ سیاه تهمت و دروغ بیازارند.

هنوز صدایش در گوشم طنین‌افکن است که می‌گفت: وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم / که در طریقت ما کافری است رنجیدن …»

منبع: پارسینهآهنگران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر