شما اینجا هستید

سرخط خبرها » خرمای بوشهر در مالزی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر گفت: با مجوز سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، این استان به عنوان استان معین و راهبر تور نمایشگاهی خوشه های صنعتی کشور برای رفتن به نمایشگاه صنایع کوچک مالزی با عنوان SMidex2014 انتخاب شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، مهدی صفوی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ خرداد امسال در کوالامپور مالزی برگزار می شود و خوشه های صنعتی کشور با هدف کسب بازارهای جدید و توسعه بازار دراین نمایشگاه شرکت می کنند.

وی اظهارکرد: ۱۰ خوشه صنعتی کشور متشکل از خوشه های خرمای بوشهر، کرمان، هرمزگان، خوزستان، عرقیات و گلاب فارس، پسته کرمان، نان برنجی کرمانشاه، عرقیات و نقل آذربایجان غربی، گز بلداجی چهار محال و بختیاری و زعفران خراسان با راهبری استان بوشهر در این نمایشگاه حضور می یابند.

صفوی افزود: نمایشگاه صنایع کوچک مالزی یکی ازبزرگترین نمایشگاه های جنوب شرقی آسیا است وحضور واحدهای خرمای استان بوشهر در کنار سایر خوشه های صنعتی با هدف آشنایی با بازار جنوب شرق آسیا، دسترسی به تکنولوژی های روز، بهبود بازار فروش و حضور در نمایشگاه های بین المللی خارجی صورت می گیرد.

وی یادآور شد: در فروردین سال جاری نیز باهماهنگی انجام شده توسط شرکت شهرکه ای صنعتی، اعضای فعال خوشه خرمای استان در نمایشگاه استانبول ترکیه حضور یافتند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر