شما اینجا هستید

اخبار » اعتراض بوشهری ها به نان های نامرغوب!

اعتراض بوشهری ها به نان های نامرغوب!
محمد مظفری
خبربندر: این روزها در سکوت مسولین استان پخت نامرغوب نان در نانوایی های استان بوشهر بخصوص نانوایی های شهر بوشهر حسابی مردم را کلافه کرده است. نان هایی که نه اندازه و حجمشان استاندارد است و نه کیفیتشان خانواده ها را راضی می کند. آش آنقدر شور شده که خود متولیان هم به بی کیفیت بودن نان بوشهر اذعان دارند ولی هریک سعی می کنند دیگری را مسول این اتفاق معرفی کنند.
در این بین نانواها که متهم ردیف اول بی کیفیت نان هستند آرد بی کیفیت را دلیل نامرغوبی نان ها می دانند و آنقدر نیز خودشان را صاحب حق می دانند که بعضا اعتراض مردم در صفوف نان را نیز بر نمی تابند! از سوی دیگر اداره غله کیفیت آرد طبق استانداردها دانسته و مدعی عدم پخت صحیح نان و سرپیچی نانوایی ها از پروتکل های پخت نان است. مدیرکل غله استان در گفتگو با خبرنگاران پرده از تخلف بزرگ نانوایی ها برداشته و گفته : بیش از ۹۰ درصد نانوایی‌های استان بوشهر از خمیر مایه استفاده نمی‌کنند و حذف همین ماده اولیه است که بافت نان را سخت و کیفیت آن را کاهش می‌دهد.
در این بین اما آنچه بیشتر نمایان است عدم نظارت نهادهای مسول مثل فرمانداری و ناظران و بازرسان برپخت نان است، اتفاقی که با یک نظارت صحیح و مستمر می تواند حل شود، در بی تدبیری مسولینش منجر به یک مشکل بزرگ برای مردم شده تا همچنان مردم نان های بی کیفیت را بر سر سفره خود ببینند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر