شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جشن بزرگ زیست محیطی در بوشهر
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دومین نشست شورای اطلاع رسانی در سال ۱۳۹۳ با محوریت هماهنگی جهت اجرای برنامه های هفته محیط زیست و همچنین برنامه ریزی جهت حضور فعال در جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی، در دفتر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برگزار شد.

دکتر حسین دلشب با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۳ این اداره کل تمام تلاش خود را در جهت اجرایی نمودن برنامه های تاثیر گذار زیست محیطی با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه معطوف نموده است گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، امسال در هفته محیط زیست شاهد برنامه های متفاوت و متنوعی از جمله جشن بزرگ زیست محیطی با حضور هنرمندان مطرح، خواهیم بود که این برنامه ها ضمن ایجاد روح آرامش و مسرت در جامعه ، بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر مباحث آموزشی و پژوهشی تاکید کرده واهداف والای زیست محیطی رادنبال خواهند نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت تعاملی خوبی که بین اداره کل حفاظت محیط زیست با رسانه های گفتاری و شنیداری استان و همچنین فضای مجازی وجود دارد از ابتدای سال ۹۳ هدفگذاری کوتاه و بلند مدت در قالب طراحی برنامه ها و آیتم های کارشناسی شده ،همراه با حرکت هایی ماندگار، در جهت ارتقاء بیش از پیش فرهنگ زیست محیطی، در کنار نشست های پیوسته خبری با اصحاب رسانه ، طراحی شده است که تا هفته محیط زیست و پس از آن نیز ادامه خواهد یافت .

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: مراحل اداری نصب چندین بیلبورد زیست محیطی در بوشهرطی و مجوز های لازم اخذ شده است و انشالله قبل از هفته محیط زیست، شاهد نصب آنها در جهت بروز رسانی و انتشار مباحث زیست محیطی خواهیم بود.

دکتر حسین دلشب اظهار داشت : از دیگر برنامه های مهم و راهبردی پیش بینی شده جهت هفته محیط زیست سال ۹۳، ملاقات با نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری، جهت استفاده از بیانات ایشان و ارائه گزارش پیشرفت فعالیت های انجام شده خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر تاثیر برنامه های اوقات فراغت بر موفقیت و شکل گیری دانش آموزان گفت: غنی سازی اوقات فراغت آینده سازان ایران اسلامی میسر نخواهد شد مگر با برنامه ریزی صحیح و کارشناسی شده که این اداره کل در راستای فعالیت ها و اهداف خود در این زمینه احساس وظیفه نموده و برنامه هایی را برای اوقات فراغت دانش آموزان اجرایی خواهد نمود.

در ادامه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ی محیط زیست در آموزه های رضوی در اصفهان و اعلام آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در صورت صلاحدید ستاد برگزاری ، جهت هرگونه همکاری با دبیرخانه مرکزی جشنواره ، و همچنین با تاکید بر نقش هدایت کننده و جهت دهنده جشنواره ی محیط زیست در آموزه های رضوی ، حضور فعال همکاران و هنرمندان توانمند استان بوشهر را جهت ارتقاء هر چه بیشتر سطح کیفی این جشنواره خواستار شد و افزود: هنرمندان بوشهری از دیر باز به نگرش ژرف و اندیشه های الهام بخش معروف و مشهور بوده اند و بدون شک با اطلاع رسانی به موقع و گسترده امسال نیز مانند سالهای گذشته شاهد درخشش این عزیزان در سومین جشنواره ی محیط زیست در آموزه های رضوی خواهیم بود .

در پایان دکتر حسین دلشب ضمن تشکر از همه ی حضار و داوطلبان فعالیت در ستاد اجرایی جشنواره ، ضمن اعلام مسئولیت های افراد ، وظایف هر یک را جهت ساماندهی مسائل مربوط به سومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی تشریح کرد.

از ۱۵ خرداد ماه به مدت یک هفته بعنوان هفته محیط زیست و سومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی در دهه کرامت امسال برگزار خواهد شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر