شما اینجا هستید

اخبار » ۶ خدمه موتور لنج مسیر دبی – بندر ریگ از خطر غرق نجات پیدا کردند
گروه : اخبار

۶ خدمه موتور لنج مسیر دبی – بندر ریگ از خطر غرق نجات پیدا کردند
خبر بندر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور امدادی، ۶ سرنشین موتور لنج باری از خطر غرق شدن در آب‌های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

به گزارش خبر بندر به نقل از خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار مورتور لنجی باری به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر نجات ۶ نفر از درون یک فروند جان پناه در ۳۲ مایلی عسلویه، پس از هماهنگی‌های لازم یدک کش فتح المبین به منطقه اعزام شد.

وی افزود: شناور یدک کش پس از رسیدن به موتورلنج، افراد نجات یافته را تحویل گرفته و به سمت پایگاه خود در اسکله پارس بازگشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: افراد نجات یافته ابتدا در موتور لنج باری مسیر دوبی – بندر ریگ بودند که به دلیل آبگرفتگی شناور ناگزیر به استفاده از جان پناه و رها کردن موتور لنج شده بودند.

شکیبی نسب افزود: براساس اطلاعات دریافتی موتور لنج مضطر بعد از مدتی کوتاه به دلیل حجم زیاد آبگرفتگی و نفوذ حجم زیادی از آب غرق شد.

وی اظهار کرد: از دریانوردان انتظار داریم با رعایت موارد ایمنی شرایطی فراهم کنند تا سوانح دریایی در آب‌های استان به حداقل ممکن برسد.

شکیبی نسب افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با سوانح دریایی باید در اسرع وقت نسبت به ارتباط تلفنی با سامانه ۱۵۵۰ به عنوان مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی اقدام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر