شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جاده هایمان، سواحل مان و خیابان هایمان را امن می خواهیم
گروه : سرخط خبرها

جاده هایمان، سواحل مان و خیابان هایمان را امن می خواهیم
محمد مظفری
صدای بندر: در همان شبی که سه نوجوان گناوه ای در ساحل بندر گناوه به علت بی تدبیری و نبود امکانات غرق شدند. سه نوجوان موتور سوار اهل روستای دویره شهرستان بوشهردر جاده غیر استاندارد دویره به چاه کوتاه در حادثه ای دیگر به کام مرگ رفتند. مرگ ۶ نوجوان که هریک عزیز خانواده هایشان بودند در یک ساعت اتفاقی تلخ بود که دل هر انسانی را به درد می آورد. از این دست اتفاقات روزانه بسیار می افتد ولی انگار در استان بوشهر انگار هیچ کس قرار نیست برای امنیت مردم قدمی بردارد.
گناوه ای ها سالها برای بهبود وضعیت راه هایشان به عالم و آدم گلایه برده اند ولی دریغ از کمی توجه ، همین چند ماه پیش بود که در مسیر نا امن همین روستای محمد صالحی پدری به همراه دختر نوجوانش اسیر چنگال مرگ شدند و حالا در آغوش یکدیگر در بهشت رضا آرمیده اند. یا در جاده ساحلی بوشهر به گناوه خانواده ای از بین رفتند. و بسیار جوانان دیگری که در جاده های مرگ جان باختند. اصلا اگر پنجشنبه ها سری به بهشت رضا ی گناوه بزنید می بینید که چه عزیزانی در همین راه های نا امن به کام مرگ رفته اند. در جاده گناوه به دیلم، گناوه به گچساران، گناوه به برازجان و گناوه به بوشهرو… این همه راه نا امن کم بود، حالا ساحلمان هم از ما قربانی می گیرد! دریایی که سالهاست در کنارش زیست می کنیم، دریایی که رزقمان را از او می گیریم هم برایمان نا امن کرده اند.
آقایان مسول حق مردم این نیست، مردم نگرانند، آنها خواسته های زیادی ندارند، خواسته های حداقلی مردم را جهت آرامش روانی آنها انجام بدهید. جدا از وضعیت اقتصادی ، امنیت مهمترین وظیفه شما برای جامعه و کمترین خواسته مردم است.وظایفتان را سرموقع و به درستی انجام بدهید. درآمدهای کشور را صرف رفاه مردم کنید، راه هایمان را امن کنید. جاده هایمان را استاندارد بسازید، سواحلمان را برای حضور خانواده هایمان ایمن نگه دارید، وظایفتان را در روستاها و شهرها به درستی انجام بدهید تا این شهر و دیگر شهرهایمان داغی دیگر در فراق فرزندانش نبیند.

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر