شما اینجا هستید

اخبار » گلریزان دیلمی ها در آیین جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد

محمد اسدی فرماندار دیلم در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ایشان کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

درادامه رئیس دادگستری دیلم و مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر، نیز از همراهی ومشارکت خیرین ومردم دیلم که با کمک دو میلیارد تومانی خود نسبت به آزادی زندانیان غیر عمد تلاش وهمکاری نموده اند تقدیر بعمل آوردند. رئیس کل دادگستری استان افزود: مردم استان بوشهر وشهرستان دیلم بسیار نوع دوست ومهمان پذیر ودارای روحیه ولایت مداری و بذل وبخشش که دارند زبان زد هستند وبا توجه به گزارش های که از کمک خیرین استان داریم بسیار امیدوارم که تا دوماه دیگر هیچ زندانی غیر عمد در زندان های استان نباشند که این امر باهمت خیرین ومردم نوع دوست دور از انتظار نیست.

تهیه و تنظیم: غلامحسین آقاجری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر